"Dit klopt niet, dat is niet mooi, het lijkt wel een Ford....."
Op de weg staat wel een Volvo, en in het echte leven vindt hem iedereen straks prachtig

Van de C70 was ik ook niet weg, maar bewegende beelden hebben dat vlug veranderd !
Danny
mee eens..... ik moet er erg aan wennen, maar dat moest ik ook toen aan de nieuwe V70, die vond ik eerst spuuglelijk, maar ben er inmiddels al weer een jaar mee getrouwd...Zit me net af te vragen of de neuzen niet veel meer een Ford trekje krijgen. Meer mensen die dat vinden?
Lambert schreef:Ja.Zit me net af te vragen of de neuzen niet veel meer een Ford trekje krijgen. Meer mensen die dat vinden?
Ik heb begrepen dat er dinsdag meer foto's vrijkomen.MichelR schreef:Mis alleen even een foto van recht van voren..
Ik heb de foto wel van voren. En hij ziet er erg bruut uit!Ben schreef:Ik heb begrepen dat er dinsdag meer foto's vrijkomen.MichelR schreef:Mis alleen even een foto van recht van voren..
Maar ik heb geen idee of daar ook frontale foto's bij zijn.
Tot dan zullen we het hier mee moeten doen.
zijn nieuwe velgen, ik gok dat ze Freja gaan hetenFLA schreef:Zijn dat nieuwe velgen op die (gekko) groene of gewoon nog zaurak's?
Ik ben benieuwd naar de 1e bewegende promo beelden, ik kan nu nog niet een gunstig oordeel vellen...