Ik dacht ik zal even hier posten zodat mensen ideeën kunnen opdoen.
Scherm is niet voor een Xbox maar voor een DVD speler. Speler heb ik besteld. Maar snelste oplossing om filmpjes te kijken was mijn Xbox aansluiten en ik had toch een 220V omvormer van 300W (ooit voor de Xbox gekocht maar nooit getest) 300W is meer dan zat voor een Xbox want het gebruikt maar 150W max.
Ik had al een beugel gemaakt voor de TFT scherm die door hoofdsteun van de passagiers stoel bevestigd werd, beugel bestaat uit 2mm staal met 3 gaten. Twee grote gaten zijn voor de pennen van de hoofdsteun en derde voor het scherm, plaat heb ik klein beetje getordeerd zodat het scherm recht staat. Kabels zijn in de rugleuning weggewerkt. Op de foto is de Xbox buitenom aangesloten maar voeding van het scherm loopt al door de rug leuning.
Meeste zullen denken zo duur allemaal, maar het valt reuze mee totaal ben ik €150 kwijt, €117 voor het scherm en €33 voor de 220V omvormer (beide inc. Verzend kosten via Ebay) Scherm kan je wel goedkoper krijgen maar ik wou een met wide-angel view omdat het scherm in het midden komt.
En ik moet zeggen dat ik blij was met het resultaat, mijn zoon had 4 uur lang plezier achter in de auto dat ik zelfs na denk om de Xbox toch in te bouwen naast de DVD speler

Het wordt wel erg ingewikkeld omdat ik voorin ook DVD speler met klap scherm wil, dus het word 2 DVD spelers en een Xbox. Daarnaast heb ik ook een window roll-up module en 3 metertjes besteld en omvormer moet nog ingebouwd worden, dus het word een kabel festijn onder de console

In iedere geval woorden zeggen veel maar foto’s zeggen meer:

Hier zie je het scherm (folie zat er nog op maar even later heb ik het eraf getrokken)

Omvormer tussen de stoelen.

Xbox op de achterbank (zoals ik al zei het is een tijdelijke opzet)
UPDATE:
Omdat het toch niet beviel zoals het hierboven was heb ik nu achter de hoofdsteun een beugel gemaakt en daar het scherm bevestigd.
Bevestiging beugel:

Scherm: