CC - En hij zag dat het goed was...

Geproduceerd bij NedCar in Born
Plaats reactie
cgraaf
2nd Gear member

Soms zit het mee, en dan wil je dat delen met anderen...

Ik heb sinds gister Cruise Control in mijn S40 (1999, Phase 1)! Dat lijkt me bijzonder prettig als ik de volgende keer naar Frankrijk moet!

Zo blijkt dus dat als je de aanwijzingen uit de inbouwinstructie van de CC precies opvolgt (elders op dit forum te vinden) het helemaal niet zo moeilijk is om het in te bouwen. 't Is net een instructie voor een Ikea-kast! Dus als er nog mensen zijn die twijfelen... het is best te doen!

Alle onderdelen komen voor een habbekrats van de sloperij, dus het heeft me maar heeeel weinig gekost. Vacuumpomp, slangetjes, draadjes, pedaalschakelaars met beugeltjes, gaspedaalservo met rolmechanisme, electronica-kastje, richtingaanwijzerschakelaar...

Het enige dat nog moet gebeuren: inbouwen van de nieuwe richtingaanwijzerschakelaar-met-cc-knopjes. Das een spannende, want daarvoor moet het stuur los en als dat niet goed gaat kost het je neus met zo'n airbag. Nog even een goede gelegenheid afwachten voor het inbouwen, is volgens mij nog een aardige - maar wel leuke - klus.

Maar voorlopig doe ik het nog eventjes met een provisorisch los hangende richtingaanwijzerschakelaar.

En nooit meer kramp in mijn rechterbeen 8)

Gr,
C.
marsm104
5th Gear member
Contacteer:

Nooit meer kramp, en een bijzonder nuttige gadget.
Ik gebruik hem altijd en overal...
Groeten, Rick Marsman
Afbeelding
Volvo S40 diesel 102pk Volvo 850 T5 1994
Afbeelding
telegraphroad
2nd Gear member

Altijd de accu polen los halen bij het sleutel aan het stuur, dan klapt de airbag ook niet.
Volvo V40 2003 bi-fuel black
Volvo 480 2.0i Automaat Collection Dark Grey metalic
Walter
Geartronic member
Contacteer:

telegraphroad schreef:Altijd de accu polen los halen bij het sleutel aan het stuur, dan klapt de airbag ook niet.
Weet je dat zeker? Volgens mij heeft de airbag de accu helemaal niet nodig... Als de lading ontploft, gaat ie als nog...
Afbeelding
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
cgraaf
2nd Gear member

He... ik krijg er echt zin in... :oops:

:P

C.
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V40 Classic”