Ik heb sinds gister Cruise Control in mijn S40 (1999, Phase 1)! Dat lijkt me bijzonder prettig als ik de volgende keer naar Frankrijk moet!
Zo blijkt dus dat als je de aanwijzingen uit de inbouwinstructie van de CC precies opvolgt (elders op dit forum te vinden) het helemaal niet zo moeilijk is om het in te bouwen. 't Is net een instructie voor een Ikea-kast! Dus als er nog mensen zijn die twijfelen... het is best te doen!
Alle onderdelen komen voor een habbekrats van de sloperij, dus het heeft me maar heeeel weinig gekost. Vacuumpomp, slangetjes, draadjes, pedaalschakelaars met beugeltjes, gaspedaalservo met rolmechanisme, electronica-kastje, richtingaanwijzerschakelaar...
Het enige dat nog moet gebeuren: inbouwen van de nieuwe richtingaanwijzerschakelaar-met-cc-knopjes. Das een spannende, want daarvoor moet het stuur los en als dat niet goed gaat kost het je neus met zo'n airbag. Nog even een goede gelegenheid afwachten voor het inbouwen, is volgens mij nog een aardige - maar wel leuke - klus.
Maar voorlopig doe ik het nog eventjes met een provisorisch los hangende richtingaanwijzerschakelaar.
En nooit meer kramp in mijn rechterbeen

Gr,
C.