check engine lampje brand

Technische onderwerpen die niet specifiek op een model betrekking hebben vindt je in dit hoofdstuk
Plaats reactie
MyVolvo
Starter

Hoi beste mensen!
Ik heb een volvo S40 2,0T uit 2001 en in mijn instrumenten paneel de lampje (check engine) brand en daar door is mijn brandstof gebruik heel erg opgelopen en de auto zuipt te veel , ik heb het laaten diagnosen , en de monteur zei dat het lambda zonde is stuk , er zitten eigelijk 2 sensor in mijn auto , en ik weet het niet welke van die twee sensoren stuk zijn en waar kan ik die sensor vinden , ik bedoel ik weet het goedkope add waar ik die sensoren kan kopen niet weet , dus als iemand zo een add weet , zou aub mij even informeeren , en ik zou him dankbaar zijn, alvast bedank.

Gr
mp3catcher
Starter

Dit kan betekenen dat er een jaarlijks onderhoud moet worden gepleegd, dan zet de dealer deze weer terug
Walter
Geartronic member
Contacteer:

als je lambda sensor kapot is kan je dat niet oplossen met een add. De sensor hangt voor je katalysator in de uitlaatpijp.
Afbeelding
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
mp3catcher
Starter

Dit is per definitie zo daar mij dit ook al is gebeurd en na een grote beurt het lampje uit was, maar neemt niet weg dat dit ook kan zijn dat ze wat jij zegt dat de sensor is schoongemaakt?
Plaats reactie

Terug naar “Techniek niet modelgebonden”