Mijn lokale Volvo dealer heeft onderstaande auto in de verkoop gekregen. Vraagprijs SEK 139.000 (ca 13,500 euro). 85,500 km. Bwjr 2003. De inruilprijs op mijn Saab Aero was niet schokkend, maar daar zit nog wel wat ruimte denk ik.
Marinblau Metallic 417, Oak/Arena Anholt A381, Alu Amalthea 17" wielen + winterbanden (spikes) op velg. Automaat, Regensensor, Bi-Xenon, Niveauregeling, ECC, Cruise Control, Bagagenet, Volvo Guard alarm, stereo HU603 (??), Moterverwarming, Spoiler, mistlampen voor, getinte ramen rond kofferbak, afneembare trekhaak. Creme leder interieur, 1e eigenaar, Ditech lakbehandeling incl. recente update, volledige service bij dezelfde Volvo dealer. Foto's hieronder.
Ben zeer geinteresseerd, maar vraag me af of er nog valkuilen zijn .. bijv de AWD of de automaat ?? Ook vraag ik me af of de stereo aanvaardbaar is. Ga volgend weekend een proefrit maken, eerder kan ik zelf helaas niet.
Gebruik .. met name lange ritten (NL - Zweden vv of binnen Zweden) en zo nu en dan wat dorpsverkeer. Ca 20k per jaar.
Ervaringsdeskundigen, welkom met input ! Tack så mycket ... Erik
Foto's :