Ik heb sinds een maand een V70 met de HU-603 en ingebouwde telefoon.
Hartstikke mooi allemaal maarrr het kan natuurlijk nog wat mooier.
Ik heb een namelijk een lastige kwaal dat gadgetkriebel heet.
Ik heb redelijk wat gelezen hier en ik zie ook wel de mogelijkheden maar de combinatie van
Wat ik uiteindelijk graag wil: (in stapjes dan wel)
Een parrot MKI9200
Een iMIV met connecties:
Achteruit camera
DVB-T
Iphone
Is deze COMBINATIE mogelijk??
Kan dus de parrot en de IMIV samen op de HU-603?
Kan op je op de iMIV een Iphone aansluiten, een camera, een DVB device en eventueel nog een video ingang van bijv een dvd-player?
pfff.... lastige vraag geloof ik hè?
Parrot, iMIV, camera, DVB.......kan het allemaal tegelijk??
- Paul
- Geartronic member
Heb je wel al RTI?
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
-
- 2nd Gear member
Tis wat he... ik wil HEEL graag dit maar als het mogelijk is ook graag dat en dat en zus en zo. Sommige zijn ook nooit snel tevreden.
Volgens mij kon je twee video bronnen aansluiten. Je kan in iedergeval video van je Ipod afspelen dus helemaal geen dvd speler nodig. En ik weet dat je in ieder geval 1 extra video bron kunt gebruiken maar of daar nou nog een derde bij kan.
De iMIV adapter benut deze mogelijkheden door emulatie van 2 'source' kanalen op de radio: één voor de iPod en één voor een additionele audio/video bron.
Hier heb je nog een handleiding van de IMIV http://www.imiv.ca/files/iM4_manual_v095B.pdf

Volgens mij kon je twee video bronnen aansluiten. Je kan in iedergeval video van je Ipod afspelen dus helemaal geen dvd speler nodig. En ik weet dat je in ieder geval 1 extra video bron kunt gebruiken maar of daar nou nog een derde bij kan.
De iMIV adapter benut deze mogelijkheden door emulatie van 2 'source' kanalen op de radio: één voor de iPod en één voor een additionele audio/video bron.
Hier heb je nog een handleiding van de IMIV http://www.imiv.ca/files/iM4_manual_v095B.pdf
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
Je hebt een MMAA (Melbus Module Add-on Adapter) nodig om te kunnen schakelen tussen je Rearview cam en je DVB tuner.
Verder kun je alle overige video/audio bronnen via je iMIV -> DVB Tuner weer aansluiten.
Dus mogelijk, ja, maar met deze add-on.
Verder kun je alle overige video/audio bronnen via je iMIV -> DVB Tuner weer aansluiten.
Dus mogelijk, ja, maar met deze add-on.
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
www.volvotech.eu
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
Je hebt iMIV + MMAA (extra video) nodig + parrot.
En ja,dat gaat samen.
En ja,dat gaat samen.
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.volvotech.eu