Met een beetje geluk gaat morgen of overmorgen de deal rond gemaakt worden. Aangezien de 'sport' als pakket niet meer bestaat voor het nieuwe model moet er min of meer haast gemaakt worden met bestellen. Straks is ie niet meer leverbaar en zal ik de auto moeten strippen of een pak meer betalen. En aangezien ik nog genoeg Nederlands bloed heb om dat laatste niet te willen... :roll:
Ook ophalen in Zweden gaat niet door. Het heeft inderdaad met de tenaamstelling te maken. Hij staat dan op naam en wordt nog niet bereden ofzoiets. Nou ja...bottom line is dat het niet gaat. Dus accesoires uitzoeken. Daar kom ik ook wel uit:
- Loadcover
- iPod houder
- R-Design blauwe instrument toestand
- R-Design spiegelkappen
Ik kom dan ietsje boven de €500 uit, maar het is voor een goede zaak zullen we maar zeggen.
Daarbij heb ik ook nog het Air Quality System en de regensensor erbij gezet. Als ik dan toch die auto volgooi met allerlei luxe speeltjes, dan mag dat er ook wel bij. Die R-Design spiegelkapjes en blauwe instrumentachtergrond vind ik wel erg mooie hebbedingetjes die het nét weer 'af' maken.
En nu wachten tot januari...