nieuwere stoelen in een 960?

De laatste serie achterwielaangedreven Volvo's
Plaats reactie
Smiley
2nd Gear member

Wel de titel lijkt mij duidelijk, ik ben op zoek naar (betere) stoelen voor mij 960. De huidige stoelen (elektrisch met 3 memoplaatsen) zijn een beetje zacht en een beetje verweerd. Wat ik graag zou willen is nieuwere stoelen plaatsen in mijn 960.

Weet iemand welke stoelen ik uit nieuwere modellen in mijn 960 kan plaatsen? Van een V70 of een S80?

p.s. ik heb ook een vraagje over mijn deurkaart. In de opening waar je hand in kan zit een plaatje waarachter 2 schroeven zitten. Deze draaien een beetje dol en daardoor ben ik bang dat ik ooit de kaart er helemaal uit trek. Iemand dit al eens gehad en een oplossing bedacht?
v700r
5th Gear member

Deurkaart??
Groeten van Frans.
Smiley
2nd Gear member

eeuh deurpaneel dan? Ik weet niet precies hoe alle onderdelen heten ;-)

Ik vraag me af hoe ik het deurpaneel voor en achter kan vrvangen zonder dat ik ze sloop, kan iemand uitleggen hoe ik te werk moet gaan bij een 960 3.0 van eind '95?

Bij de bijrijderstoel heeft zich een nieuw fenomeen voorgedaan, bij naar voren of achter bewegen doet maar één van de motoren het en kan de stoel dus eigenlijk niet meer naar voor of achter. Kent iemand dit en weet iemand wat te doen? Ik zou niet weten hoe ik de stoel eruit krijg want hij staat bijna helemaal naar achter...
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

even laten opvullen bij een bekleder
Volvo for life
Plaats reactie

Terug naar “De 740 - 760 - 780 / 940-960 en S/V90”