Ik zit met het volgende probleem:
Mijn S80 2.4T trekt nogal naar rechts , bij de proefrit ongeveer 6 maanden geleden was dit ook het geval , dit aangegeven aan de verkopende garage en bij de 2e proefrit een paar dagen later was het verholpen, wel stond het stuur toen niet helemaal in het midden , het stond een beetje naar links maar het trekken was weg.
Het feit dat het stuur niet precies in het midden stond stoorde mij niet echt dus ik vond het wel best zo , nu heb ik gisteren bij de lokale bandenboer mijn achterwielen naar voren laten plaatsten ivm banden slijtage en heb de S80 ook gelijk maar laten uitlijnen.
Nu raden jullie al wat er is gebeurd , het stuur staat nu weer netjes in het midden maar nu trekt de auto weer naar rechts , vooral sterk bij acceleratie , bij gas los ook maar iets minder , denk aan binnen 50m anderhalve rijbaan opschuiven.
De banden zien er verder goed uit , niet scheef afgesleten oid.
Het lijkt er dus op dat er iets niet helemaal recht is aan de stuurinrichting maar ik zou niet weten wat , de auto trilt niet bij hoge snelheid en rijd verder als een zonnetje .
Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn voordat ik de dealer laat zoeken a' 90 euro p/u ?
mvg Karel