Gents,
Ik heb de HU-650. Ik wil de PA 200 gaan plaatsen om wat voller geluid te krijgen. Ik heb gemerkt da er geen tweeters boven in de deuren zitten.
1. De PA 200 komt onder de bijrijderstoel te liggen. Kan ik deze zondermeer daar aansluiten en werkt het zaakje dan ook gelijk? Of moet ik ermee naar de dealer om eea te activeren?
2. Ik wil tweeters gaan plaatsen in de (4) deuren. Ik neem aan dat de gehele bekleding eraf moet om de tweeters te kunnen plaatsen.
Is de auto compleet voorbereid qua bekabeling? Moet ik wellicht ergens nog rekening mee houden? Alle tips en tricks zijn welkom. Ook qua demontage deurpanelen, monteren plaatsen van de tweeters + versterker eventueel trekken van bekabeling enz. enz.
Wellicht overbodig maar het gaat om een 2005 MY06 V70
Vragen mbt HU-650 + PA200 en nog wat
- Hans oet Twent
- 8th Gear member
“Carpe Diem”
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
- Hans
- 8th Gear member
- Contacteer:
HIERRRR de handleiding voor het monteren van je versterker. Voor zover ik weet moet je even software bij de dealer halen.
Om tweeters te monteren moeten de deurpanelen eraf. Makkelijk karwei maar houdt er rekening mee dat je een zakje van die plastic pluggen haalt bij de dealer. Die sneuvelen vaak bij het lostrekken van het deurpaneel.
Om tweeters te monteren moeten de deurpanelen eraf. Makkelijk karwei maar houdt er rekening mee dat je een zakje van die plastic pluggen haalt bij de dealer. Die sneuvelen vaak bij het lostrekken van het deurpaneel.
Veni,Vidi,Nates calce concidi
Volvo V40 D2 MY2013
Volvo V40 D2 MY2013
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
Ad 1: werkt gelijk, geen activatie nodig.
Ad 2: yup, geheel er af. en inderdaad zorg voor een zakje schuif-klik-ding-gevallen
Versterker uitsluitend met kabels kopen, zonder heeft geen zin, geen stekker voor te vinden los!
Bedrading voor je tweeters zit er voor 99% kans al in.
Eventueel je achterdeur speakers upgraden naar premium. Scheelt aanmerkelijk!
Ad 2: yup, geheel er af. en inderdaad zorg voor een zakje schuif-klik-ding-gevallen

Versterker uitsluitend met kabels kopen, zonder heeft geen zin, geen stekker voor te vinden los!
Bedrading voor je tweeters zit er voor 99% kans al in.
Eventueel je achterdeur speakers upgraden naar premium. Scheelt aanmerkelijk!
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.