Wat die auto nou weer allemaal flikt! En ik ben nog wel zo lief voor der! (Vrouwen grr)
Goed, begon dus 6 weken geleden dat de versnellingsbak vervangen moest worden.. Uiteindelijk is dat afgelopen zaterdag gelukt!!
Maar vanaf dat moment lijkt werkelijk alles tegen te zitten...
Op weg naar huis kreeg ik een zoemend geluid vanuit de voorkant...
Dacht dat het de wiellagers waren (wat wel raar was, aangezien ze voor de reperatie nog goed waren...) Goed, die vandaag laten vervangen.. Geluid nog altijd aanwezig.. Het is dus een zoemend geluid wat vanaf 35 km/h op komt zetten.. Gaat niet weg als je de koppeling indrukt of in zijn vrij zet.. Banden lijkt me sterk aangezien die gewoon op dezelfde plek zitten, maar ik ga ze morgen toch omwisselen...
Andere ideen?
Toen kwam het 2e! Ik rijdt naar huis en plop SRS lampje gaat branden.. Kom ik thuis zet de muziek zacht draai het stuur en hoor bij elke beweging een scheurend geluid.. Ik haal het stuur los is het het onderdeel met het sleepcontact en de veren kapot...
Verteld die kl**tviool bij de garage me ook nog dat hij niet door de keuring gaat komen met mijn wielranden die plots hard aan het roesten zijn... (Nou heb ik nog ff tot 12 december

Goed mijn vragen:
1. Zoemend geluid vanuit de voorkant. Wat kan het zijn?
2. Waarom klappen beide veren uit een airbag mechanisme kapot?
3. Kan er iemand mijn 440 omtoveren in een V40 ofzo?! Hoeft maar 4 jaar nieuwe te zijn en zonder problemen!
Ik houd teveel van die auto volgens mijn!!!
Ajuu!