Volvo-dealers doen ook aankoopkeuringen, voor - ik meen - € 90.MauritsvdT schreef:kun je eventueel een ANWB keuring laten doen, mocht je deze persé willen.
Als een verkoper met zo'n keuring niet akkoord gaat weet je ook genoeg.
Volvo-dealers doen ook aankoopkeuringen, voor - ik meen - € 90.MauritsvdT schreef:kun je eventueel een ANWB keuring laten doen, mocht je deze persé willen.
Mogelijk dat je er ook foto's van maakt?niwesa schreef:Net nog even bij de hendel gekeken. Zag dat daar een blauw draadje gebroken is. Dat zou dus heel goed de oorzaak kunnen zijn.
Dus zo maar even krimpkous halen en zien of ik het kan solderen.
Hopelijk werkt het dan weer
Klopt. En ook wanneer je hem opent.niwesa schreef:Ik heb geluk, het is dat ene draadje. Netjes gesoldeerd, krimpkousje er om heen en het werk zoals het hoort.
Moet ik alleen nog uitzoeken waarom het alarmlampje niet gaan knipperen.
Ik begreep namelijk dat dat ook als je geen alarm hebt wel moet knipperen als je de auto afsluit.
Klopt niet.FLA schreef:Klopt. En ook wanneer je hem opent.niwesa schreef:Ik heb geluk, het is dat ene draadje. Netjes gesoldeerd, krimpkousje er om heen en het werk zoals het hoort.
Moet ik alleen nog uitzoeken waarom het alarmlampje niet gaan knipperen.
Ik begreep namelijk dat dat ook als je geen alarm hebt wel moet knipperen als je de auto afsluit.