Niet weer he......

Geproduceerd bij NedCar in Born
Plaats reactie
V40marijn
2nd Gear member

Hallo mensen,

Na mijn auto te hebbem laten repareren (komstoters vervangen ivm slechte koudstart) start hij nu (5 weken later) weer slecht.....
Heeft het op wintersport perfect; gedaan tik en lopen!
Alleen sinds vorige week geeft het weer problemen, hij gaat rond maar start pas na een poosje.

Nu heeft mijn vrindin met de V40 vorige week een aarijdinkje gehad, andere auto achterop, zijn naar het schadebedrijf geweest maar niets aan het handje.

Kan het zo zijn dat er misschien een sensor o.i.d. losgeschoten is bij de aanrijding die het starten bemoeilijkt? en zo ja; welke zou het kunnen zijn?

Alle suggesties zijn van harte welkom :?

Groet,

Marijn
Nigel
2nd Gear member
Contacteer:

Hai, mijn auto start ook moeilijk, bij jou kwam dat dus door die komstoters? Dat is een onderdeel van je kleppendeksel toch?
Ik heb dat hij eigenlijk altijd als hij koud is of even gestaan heeft een tijdje nodig heeft om te starten, maar wel altijd start. Wat waren jouw symptomen?
Kan je niet echt helpen met jouw probleem, maar misschien vind ik nu de oorzaak van mijn probleem!
Tonnes
1st Gear member

de gloeispiralen willen het nog wel es begeven.. en het gloeirelais wil het ook wel eens problemen geven.. 1 tip het is mss handig om de auto ff uit telaten lezen a.d.h daarvan kun je meer over dit probleem zeggen..ik ben benieuwd..
V40marijn
2nd Gear member

Een wonder.......!

hij doet het gewoon weer goed!

Zal wel slecht contactje gewest zijn.

@Nigel: hij startte alleen slecht als hij echt koud was en duurde dan 3 x voorgloeien voor hij op gang kwam. Als hij bij jou altijd slecht op gang komt is het geen overbodige luxe de klppen eens te (laten) controleren.

Misschien kan REMON & REMON je hier verder mee helpen.

Grtn,

Marijn
Nigel
2nd Gear member
Contacteer:

Mkay, das een optie. Vreemde is dat hij eigenlijk ook als de motor nog warm is moeilijk start. Tis een kwestie van tijd, staat ie 0~10min minuten start ie makkelijk, daarna wordt het steeds lastiger starten. Terwijl de motor na 2 uur nog warm aan voelt.
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V40 Classic”