Radio geinstallerd, centrale vergrendeling houd er mee op...
-
- 1st Gear member
Ik heb net een Volvo V40 1.9D Europa uit 2001 aangeschaft en ik wil mijn Sony radio met CD wisselaar instaleren. Alles gaat vlotjes, stroom erop, alles werkt behalve; de centrale deur vegrendeling werkt plotseling niet meer. Heeft iemand een idee hoe dat kan en wat ik moet doen?
- Sander_S40
- 2nd Gear member
Verkeerde gedeelte van het forum. Misschien kan een Moderator dit topic even verplaatsen. Heb je meer kans op een antwoord denk ik.
Succes!
Succes!
Volvo 440 1.9TD, rood, bj '95
Volvo S40 2.0D Kinetic, Saphire black, MY05, High Performance Audio.
Volvo S40 2.0D Kinetic, Saphire black, MY05, High Performance Audio.
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
@Endwerf;
- radio even verwijderen
- check of dan weer doet
- als dan weer doet; controller of massa van je radio goed is aangesloten, en niet bijv. per ongeluk op een massa van een speaker. (is een lekkende massa, radio kan dan wel werken, maar je krijgt erg gekke dingen in je kar!)
Groet!
- radio even verwijderen
- check of dan weer doet
- als dan weer doet; controller of massa van je radio goed is aangesloten, en niet bijv. per ongeluk op een massa van een speaker. (is een lekkende massa, radio kan dan wel werken, maar je krijgt erg gekke dingen in je kar!)
Groet!
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.