Oei daar ben je klaar mee zeg, ik moet zeggen dat er vaak een wrang eind zit aan snelheids maniakken, dus ook ik zeg, denk alsjeblieft na over je toekomst voordat je het gas te ver intrapt, ik doe het zelf ook wel eens, maar ik denk nu wel na over waar en of het ook kan.
Toen ik mijn rijbewijs haalde op mijn 20ste reed ik op dag 1 al 240 waar je 80 mocht en na 3 maanden was ik mijn rijbewijs en auto kwijt.
Uiteindelijk kreeg ik mijn rijbewijs vrij snel terug maar de auto werd voor een zogenoemde technische keuring meegenomen waarna ik hem moest terugbrengen naar de orginele staat.
Dit was voor mij een financieel fiasco en ik kan je vertellen, ik heb er niet van geleerd

Kort daarna kocht ik er nog een snelle auto bij en binnen 2 weken was ik weer mijn rijbewijs kwijt...
Ik dacht gewoon niet (echt nooit) na over de risico´s, pas sinds ik vader ben een een vrouw heb die zich zorgen maakt en met elke boete weer op mijn hard drukt dat ze wel samen oud wil worden ben ik ook achter het stuur wat rustiger geworden omdat ik nu wel nadenk over die stommiteiten die ik uithaalde.