Heb hier tijdje niks van me laten horen omdat ik veel bezig ben met mijn andere auto. Deze is alleen niet echt snel en die wil ik heel houden(kever uit 73).
Autosport lijkt me altijd al leuk om te doen maar nooit echt iets mee gedaan, nu bedacht dat ik die volvo toch heb staan(440 1.8 GLE) dus dat ik daar beetje mee kan gaan slalommen op de vrijdagavond.
Beetje jammer wel dat de wegligging drama is.. Nou zit ik beetje te kijken hoe ik dit kan verbeteren voor weinig geld. 4cm verlagen en stabilisator voor lijkt mij al wat te moeten helpen.
zijn er mensen die nog meer tips hebben om de 440 strak over de weg te laten gaan??
Slalom rijden met 440
-
- 4th Gear member
Veren, dempers en een rolkooi dan gaat het goed.
Volvo 480 turbo 1993 Boosted project / daily / opknapper /
-
- 4th Gear member
Motor kan je weinig aan doen. Kat leeg klopt komt die niet meer door de apk.
Als je deze motor gaat tunen gaat dat je veel geld kosten. Dan kan je beter een andere auto voor dat geld kopen. Bijvoorbeeld een peugeot 106, klein en gaat veel strakker door de bocht.
Trouwens alleen verlagen en geen dempers vervangen is niet alles. Dit heb ik en natuurlijk gaat die al veel beter door de bocht en is die wat strakker, maar is nog steeds te slap.
Wil je snel door bochten moet je hem verlagen en heel stug maken. Dan voel je direct op het stuur wat de banden doen.
Je kan ook een goedkope swift gti kopen dan ga je nog goed vooruit ook.
Als je deze motor gaat tunen gaat dat je veel geld kosten. Dan kan je beter een andere auto voor dat geld kopen. Bijvoorbeeld een peugeot 106, klein en gaat veel strakker door de bocht.
Trouwens alleen verlagen en geen dempers vervangen is niet alles. Dit heb ik en natuurlijk gaat die al veel beter door de bocht en is die wat strakker, maar is nog steeds te slap.
Wil je snel door bochten moet je hem verlagen en heel stug maken. Dan voel je direct op het stuur wat de banden doen.
Je kan ook een goedkope swift gti kopen dan ga je nog goed vooruit ook.
Volvo 480 turbo 1993 Boosted project / daily / opknapper /
- Walter
- Geartronic member
- Contacteer:
360 kopen! Goede gewichtsverdeling, snel en wendbaar. En goedkoop. Beetje verlagen en klaar.
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
-
- 4th Gear member
Met de renault motor valt weinig spannends te doen althans dat was toen ik er zo een had het geval. Misschien dat er inmiddels wel leuke dingen zijn maar dat kunnen de bezitters van dit type beter aangeven. Succesis er ook nog wat meer pit uit de motor te krijgen? kat leeg kloppen oid? Hij moet nog wel door de apk komen
Ries van Lomwel
945 LPT estate MY1998 olive green metallic
945 LPT estate MY1998 silver metallic
945 LPT estate MY1998 olive green metallic
945 LPT estate MY1998 silver metallic
- jerryx
- 2nd Gear member
leuke auto, de 400-serie, maar voor snel en strak bochtenwerk kun je beter even verder zoeken.. Die hopeloos ouderwets starre achteras staat niet echt synoniem voor sportief..
2003 - V70 2.4 170 pk - 385.000 km -