Hallo,
In mijn nieuwe XC70 met RTI heb ik de indruk dat het achtergrondlicht van het scherm erg zwak staat.
Is dit instelbaar? ik kan het namelijk niet vinden bij de systeeminstellingen
helderheid scherm
- Hans
- 8th Gear member
- Contacteer:
Nee, kun je niet instellen. Werkt namelijk samen met de dashboardverlichting.
Er zit een sensor in de auto die het licht meet en de boel dimt of niet.
Heb soms ook het idee dat het scherm erg zwak verlicht is, maar dat kan komen omdat je net een parkeergarage uitkomt oid.
Over het algemeen is het goed af te lezen in mijn optiek.
Er zit een sensor in de auto die het licht meet en de boel dimt of niet.
Heb soms ook het idee dat het scherm erg zwak verlicht is, maar dat kan komen omdat je net een parkeergarage uitkomt oid.
Over het algemeen is het goed af te lezen in mijn optiek.
Veni,Vidi,Nates calce concidi
Volvo V40 D2 MY2013
Volvo V40 D2 MY2013
- Battlecruiser
- 8th Gear member
Oftewel: zet je dashboarddimmer voluit, dan heb je maximumlicht bij de RTI.
Als je TT gewend bent, dan is het inderdaad net of je bij de RTI een soort nachtstand van een TT te pakken hebt, want het is inderdaad wat minder helder. Maar het went wel.
Als je TT gewend bent, dan is het inderdaad net of je bij de RTI een soort nachtstand van een TT te pakken hebt, want het is inderdaad wat minder helder. Maar het went wel.
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
-
- 4th Gear member
Bij mijn vorige v70 zat er een sensor bovenop het RTI scherm, heeft ook te maken met de lichtinval van het schuifdak.
In ieder geval is het een stuk beter als de oude RTI,
In ieder geval is het een stuk beter als de oude RTI,
BMW535D Touring X-drive
SAAB 9-3 aero cabrio 2006, stage 3 tuned maptune, full options
SAAB 9-3 aero cabrio 2006, stage 3 tuned maptune, full options