ligt er maar net aan 'wie' de schade hersteld... en 'hoe' hij dat doet.
Het is niet per definitie zo dat elk herstelde schade zichtbaar is... je mag ze absoluut niet over een kam scheren.
Ik zou gewoon eens informeren naar de kosten en de ervaringen aldaar.
we kunnen immers niet in de portemonnee van twigger kijken!
Lichte schade....
- Graph-x
- 4th Gear member
Nee, ik scheer niemand over één kam, maar vaak zijn het de snelle en goedkope herstellers die het voor de snelle look in orde maken maar onder een velle zonne straal zie je het dan toch nog. Ik wil hier alleen mee aan tippen dat, als je het goed hersteld wil hebben, oriënteer je dan wel goed. Soms gebeurt het op een manier wat wij vaak de handelaars manier noemen. (Netjes) maar vooral goedkoop.
-
- 1st Gear member
Hi All,
De schade lijkt enigzins op de schade die ik kortgeleden op mijn V50 had (eigen schuld, probeerde een betonnen zuil mee te nemen naar huis). Net even gekeken op de kopie van de rekening en een bumper kost hier € 684,- ex BTW en ongespoten, de koplamp kostte "slechts" € 265,08 ex BTW.
Wel lelijke schade, blijf je zien op zwart. zonde! Een alternatief kan zijn om eventueel de bumper via Ebay Duitsland te kopen, staan regelmatig onbeschadigde exemplaren op.
De schade lijkt enigzins op de schade die ik kortgeleden op mijn V50 had (eigen schuld, probeerde een betonnen zuil mee te nemen naar huis). Net even gekeken op de kopie van de rekening en een bumper kost hier € 684,- ex BTW en ongespoten, de koplamp kostte "slechts" € 265,08 ex BTW.
Wel lelijke schade, blijf je zien op zwart. zonde! Een alternatief kan zijn om eventueel de bumper via Ebay Duitsland te kopen, staan regelmatig onbeschadigde exemplaren op.
Volvo C70 2.0D wit
Volvo V50 2.0D Momentum - 2007 - Barentz Blau - 17'' zaurak
Volvo V50 2.0D Momentum - 2007 - Barentz Blau - 17'' zaurak