Hallo allemaal,
Ik heb een vreemd probleem met mijn 850 GLT 2.5-20V automaat van 93.
Zo nu en dan valt mijn auto stil (onder het rijden) alle lampen beginnen te branden en moet hem aan de kant zetten.
Na het contact enkele malen op en af gezet te hebben start hij weer en rijd hij probleemloos.
Als de motor uitvalt en ik hem aan de kant heb gezet en hem opnieuw op contact zet hoor ik de benzine pomp niet draaien, na een tijdje wachten of enkele keren op en af contact draait de benzine pomp weer en kan ik weer rijden.
Deze zomer heb ik weinig last gehad van dit probleem (1x in de twee a drie maanden) nu het weer slechter wordt heb ik er vaker last van.
Heb de zekeringkast al nagekeken en heb nieuwe zekering geplaatst voor de pomp (deze was wat aangetast).
Mijn vraag dus:
Kan dit aan de pomp zelf liggen?
Kan dit een massa kwestie zijn?
Wordt de pomp via de computer aangestuurd?
Hoop dat iemand mij kan helpen, het is zo lastig als je een vrachtwagen inhaalt en je motor kapt er ineens mee op een drukke snelweg :oops:
Vreemd probleem 850 GLT automaat
-
- 7th Gear member
- Berichten: 9965
- Lid geworden op: 12.09.2004 - 22:53
- Locatie: Utrecht en Omstreken
benzinepomp relais stuk?
- Walter
- Geartronic member
- Berichten: 24664
- Lid geworden op: 13.09.2004 - 08:30
- Locatie: Randstad
- Contacteer:
kijk maar eens op het 850 forum, die kunnen m zo aanwijzen
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!