Leuk gevonden!diesel01 schreef:
Sterkte met lichaam en wbt de auto exact de reden waarom wij allemaal Volvo rijden, het is blik maar dan wel de sterke variant.

Leuk gevonden!diesel01 schreef:
Sterkte met lichaam en wbt de auto exact de reden waarom wij allemaal Volvo rijden, het is blik maar dan wel de sterke variant.
Goede tip inderdaad. Ooit op een druk kruispunt, stoplicht met flitser, stoplicht op oranje, ik remmen, achterligger nog even gas, boem! Stond ik uiteindelijk inderdaad dus midden op dat kruispunt, met de stoel in de ligpositie.... Met de wielen naar links (ik moest gelukkig rechtdoor) was dat foute boel geweest want van de andere kant kwamen nog veel auto's aanrijden ....diesel01 schreef:Idem hier alleen geleerd van mijn vader die goed was voor 100.000 km per jaar in zijn hoogtij dagen.Sailor schreef:Heel vaak zie je overigens bij dit soort ongelukken, dat de auto die wacht op de tegenligger om af te slaan met zijn wielen ingestuurd staat naar links. Als er dan een auto achterop klapt, schiet je naar voren en kom je mogelijk op de andere weghelft terecht met alle gevolgen van dien. Mijn rijinstructeur wees me hier altijd op en ik houdt me er nog steeds aan.
En dat plak je achter op je auto?Tweety106 schreef:Bitte ein bit is een sticker van Bitburger bier uit Bitburg (Duistland)Paul schreef:Wat een stickerparadijs op die auto. Waar is dat Bitte ein bit van?