Paul schreef:Maar Mad, heb je dan nu ook een plaatselijk kenteken of rij je weer met NL platen zoals je had met de oude auto van Ben?
En laatste vraag, heb je de NL auto daar kunnen inruilen?
@Paul: Ik ga een plaatselijk kenteken voeren op de nieuwe XC70. De "ouwe van Ben" komt gewoon weer in NL en is te dan koop, ga ik t.z.t. op VolvoPlaza zetten. Is een buitenkans, zo'n goeie XC70 D5 tref je niet vaak.
NL'er inruilen hier is absoluut zinloos, de Roemenen kunnen zoiets niet betalen, daarbij komt dat ze dan moeten invoeren, en dat kost écht veel geld hier, voor m'n XC zo'n kleine E 4000,00. Ze willen de nationale economie spekken en de autohandel ligt hier vrijwel stil. De rijkere Roemenen rijden liever in Porsche met hoge hakken, BMWX5, Audi Hoog op de Poten, Landrovers, platte Mercedessen en meer van dat gigakapsones-spul. vandaar dus.
@ Bart: Ik blijf van mening dat dat verhaal over landcodes en allerlei andere specs m.b.t. Volvo flauwekul is tot het duidelijk wordt aangetoond door je, dit is een veel te vaag verhaal!
Wat je meldt zou betekenen dat een Volvo die vanuit Zweden naar Roemenië wordt geïmporteerd andere specificaties zou hebben en van mindere kwaliteit zou zijn dan de naar Nederland geïmporteerde?
Er rijden talloze uit Italië geïmporteerde Volvo's in NL rond, geen enkel verschil. Kom nou. Bewijs!! Geen kosmopenie!!