Hier een mooi overzichtje gevonden: http://forums.swedespeed.com/zerothread?id=74265
(ietwat naar beneden scrollen)
Wil niet zeggen dat dat de absolute waarheid is, maar de term "swedespeed" wekt in elk geval wel de indruk dat ze de specificaties niet uit hun duim gezogen hebben.
Kopenadvies V70 2,5T AWD
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Kleine correctie, een T AWD is een gewone 2500cc 210pk lpt (een V70 AWD is nooit als fpt geleverd geworden)RVL schreef:Ingka, we zijn een week verder en ik was benieuwd of je een deal hebt gemaakt?
De T staat overigens voor een echte turbo en geen LPT.
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
sinds wanneer is een letter "R" gelijk aan een letter "T"?degids schreef:De V70R AWD even buiten beschouwing gelaten neem ik aan?
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
je heeft gelijk, was de T even vergetendegids schreef:Sinds nooit, maar je had het ook niet specifiek over een T
bart simpson schreef:(een V70 AWD is nooit als fpt geleverd geworden)
-
- 2nd Gear member
Excuus voor de late reaktie, ben vrij veel op reis geweest de laatste maand. Nee de deal is niet door gegaan, we kwamen er niet uit met de lokale volvo boer.Ingka, we zijn een week verder en ik was benieuwd of je een deal hebt gemaakt?
Ben nu op pad voor een XC70 en heb net een mooie 2004 gevonden, full options ... wel wat hoog op de milage, maar (180.000) maar dat moet kunnen.
I'll keep ya all posted