Weet iemand waar je deze strookjes kunt kopen? Mijn S80 heeft ze niet maar ik vind het erg mooi. Of kan ik deze bij de dealer na bestellen?
Het gaat dus om de plastic strookjes onderin de voorbumper die rondom de mistlampen zitten en aan weerskanten doorlopen.
chroom op de mistlampen
- chris_zweden
- 3rd Gear member
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
kun je via je dealer orderen, samen met de chroomstrips bij de achterlichten en op de flanken is het het z.g. chroompakket
- chris_zweden
- 3rd Gear member
Weet je ook een prijs hiervan? Normaliter bestel ik deze troep via ebay maar heb dit nog niet gevonden.
Volvo S80 D5 Geartronic Summum MY07
security line, audio line, climate line, winter line, professional line, chrome pakket, standkachel, personal car communicator , geventileerd leder+verwarmbare voorstoelen, elektrisch verstelbare passagiersstoel, neerklapbare hoofdsteunen achter, verwarmbare achterbank, classic wood schakelpookknop, blind spot information system (BLIS), audioconsole achter, bluetooth, trekhaak, park assist camera, nivomat, enz.
Rica stage2
security line, audio line, climate line, winter line, professional line, chrome pakket, standkachel, personal car communicator , geventileerd leder+verwarmbare voorstoelen, elektrisch verstelbare passagiersstoel, neerklapbare hoofdsteunen achter, verwarmbare achterbank, classic wood schakelpookknop, blind spot information system (BLIS), audioconsole achter, bluetooth, trekhaak, park assist camera, nivomat, enz.
Rica stage2
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
in NL € 550,--
Volvo for life
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
correctie, dealerprijs in montage en btw op een S80 ltd edition E. 625,--, normaal E. 800,--