Volvo saved my life

Stel hier alle niet-technische Volvo-zaken aan de orde. Technische vragen stel je in de rubriek van het betreffende model.
diesel01
Geartronic member

Mike Philippens schreef:Ik geloof dat het Clarkson van Top Gear was die een keer zei dat ze beter een grote dolk op het stuur kunnen monteren ipv een airbag. Je gaat dan vanzelf wat voorzichtiger rijden.

De grootste bron van ellende zit nu eenmaal achter het stuur. En mede door al die grapjes gaat ie steeds slordiger rijden. Gisteren reed er bv iemand achter me zonder licht. Nota bene om 20:30, dus het was al even donker. Niets in de gaten hebben... Van die dingen, ja...van die dingen...
Klopt, vorige week donderdag met een ratelende ABS en rook van de banden tot stilstand op de kruising N7 Hereweg Groningen. Er was iemand die het rode verkeerslicht over het hoofd had gezien, exact de reden waarom ik bij groen nooit zomaar de kruising op rij. Hij was anders zo bij mijn vrouw naar binnen gekomen.
V90 T6 Recharge Rdesign
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
Plaats reactie

Terug naar “Volvo algemeen (niet technisch)”