ik heb zelf een 440. als in de radio er uithaal en de ventilatorschakelaar naar onderen verplaats, zou het v40 navigatie
systeem er dan in passen?
het systeem is origineel van volvo en zit er heeft er altijd in gezeten.
werkt dit systeem al met canbus ofzo of kan ik deze gewoon in mijn v40 inproberen te bouwen?
en vraag 2 zou dit in de opening passen als ik bij de 440 de radio eruithaal en de ventilator schakelaar (1,2,3,4) verplaats.
het gaat om het radio/navigatiesysteem zoals in het plaatje te zien is.
nav PhII V40 in 440?
- EvolvE
- 5th Gear member
- menjo
- 7th Gear member
Die navigatie zou wel moeten werken, je moet alleen verloop kabels zien te vinden/maken en je moet denk ik snelheidssignaal ergens vandaan halen want dat zal bij een 440 nog niet in de radio bekabeling zitten?
Als je goede navigatie wil zou ik gewoon een PDA met TomTom nemen, werkt veel plezieriger en is ook wel netjes weg te werken op het dashboard.
Als je goede navigatie wil zou ik gewoon een PDA met TomTom nemen, werkt veel plezieriger en is ook wel netjes weg te werken op het dashboard.
- Caerbannog
- 5th Gear member
- Contacteer:
Snelheidssignaal zit in de stekker in je klokkenset. Weet zo niet meer uit m'n hoofd welke stekker en welke draad.
Bij een 480 past een bigfront er wel in met een kleine verbouwing (goed te doen). Ik denk dus dat het bij een 440 ook wel zou moeten passen.
Bij een 480 past een bigfront er wel in met een kleine verbouwing (goed te doen). Ik denk dus dat het bij een 440 ook wel zou moeten passen.
Als je een zwarte Volvo 480 voorbij ziet komen; nu net gewassen...
Dan kan dat.
Dan kan dat.
- 480S60
- 4th Gear member
- Contacteer:
Ja, je kan inderdaad in de 440/460 een dubbel din opening maken door het aflegvakje dat onder de radio zit weg te halen. Even wat plastic er tussen doorsnijden en klaar ben je. In de Phase II van de 440/460 wordt dit een groter probleem. Dan heb je deze ruimte niet meer.
Met vriendelijke groeten,
Arjen
Arjen
- EvolvE
- 5th Gear member
is helaas niet meer nodig.
de navvie die k kon kopen ging toch niet weg
de navvie die k kon kopen ging toch niet weg