De dealers gissen vast niet zomaar wat. Toch?
Wat hadico aangeeft, graag onderdeel (software) nummer + prijs.
Bedankt voor het duidelijke overzicht.Oceanracer schreef:Misschien dat je wat moeite hebt met het gebruik van de zoekfunctie, dus heb ik het je gemakkelijk gemaakt:bartv70 schreef:Het topic gaat hard, waar had jij je info vandaan?Het gaat steeds harder stinkenOceanracer schreef:En reken er niet op dat je onder de € 500,00 klaar bent.
Zie hier mijn richtprijs van € 150,00 voor het omzetten van de BC van D naar NL. En hier wordt zo even het bedrag van € 240,00 genoemd.
En om het geheel voor jou te complementeren hier wat leesvoer over de standkachel. Wel wat oud, dus qua bedragen misschien niet meer actueel, en dus puur ter info.
Ik bezit zelf geen standkachel en al helemaal geen Duitse V70. Dus ik lees dat soort topics niet met bijzonder veel aandacht. Naar nu blijkt is het juist in Duitsland duurder daar de standkachel te activeren maar daar is het dan weer voordeliger de BC om te laten zetten. De bedragen heb ik kennelijk niet zo goed in mijn hoofd gehad, maar volgens mij had ik dat er ook netjes bij gezet.
Mijn intentie van mijn eerste bericht wat TS te infomeren over het feit dat dit niet iets is van een paar tientjes, gezien de ervaringen van anderen. En voor mij is het daarmee klaar.
Ik geloof dat er meer geklaagd word over de enorme prijsverschillenTM645 schreef:Wat me verbaasd is dat er word geklaagt over dure software. Een standkachel werkend krijgen voor 150,- lijkt me weing geld als je het vergelijkt met een nieuwe achteraf in laten bouwen. Je mag van geluk spreken dat je al een standkachel hebt. Je hoeft het alleen maar te activeren voor niet meer dan 150,-. Ik ben van mening dat het de beste gadget is op je auto. De voordelen die je daarvan hebt zijn echt geweldig!