alvast bedankt vr alle replys, dus Ben 1700 euris en ik ben de trotse bezitter van de Pegasus velgen, zijn dat dan die 18 duim of 17 duim? en die zilvere of die antracietkleur. Heb setje zilveren 17" Pegasus velgen gevonden voor 1000 euro 2de hands uiteraard.Zal ook wel al mooi zijn he met die 17" velgen.Mijn volvo is nog steeds niet in mijn bezit, die garage heeft het blijkbaar druk, ik zit zwaar af te telle , zal blij zijn als hij er is.
Die codes van die velgen kun je daarmee de prijs opzoeken? Hoe doe je dat? En wat kosten ze nu officieel?
alvast bedankt
Keep on loving you all !!!!
Volvo rulez !!!!!
I m in love op die pegasus velgen
-
- 1st Gear member
- Entuscan
- 1st Gear member
1600 is voor 18" antracietkleurige, in mijn ogen de mooiste. (ik heb ze zelf ook)
1000 euro voor 2de handse niet echt duur, maar ik vrees dat er dan sommige borduurschade hebben.
Ik heb nu zelf ook borduurschade op 2 wielen, Ik ben er dus zelf nog niet helemaal uit of ik mijn huidige velgen ga laten bijlassen,schuren en opnieuw duo-tone lakken (kost ongeveer 100 euro per velg) of mijn huidige velgen te koop zetten voor 1200 euro en zelf een nieuw setje te kopen voor 1600.
Ik ben momenteel toch eerder geneigd om mijn huidige set inclusief nog goede 225/40R18 Yokohama Avs sport banden te koop te zetten voor bv 1600.
1000 euro voor 2de handse niet echt duur, maar ik vrees dat er dan sommige borduurschade hebben.
Ik heb nu zelf ook borduurschade op 2 wielen, Ik ben er dus zelf nog niet helemaal uit of ik mijn huidige velgen ga laten bijlassen,schuren en opnieuw duo-tone lakken (kost ongeveer 100 euro per velg) of mijn huidige velgen te koop zetten voor 1200 euro en zelf een nieuw setje te kopen voor 1600.
Ik ben momenteel toch eerder geneigd om mijn huidige set inclusief nog goede 225/40R18 Yokohama Avs sport banden te koop te zetten voor bv 1600.