Hoi
Ik heb in mijn 'nieuwe' 460 een infocentre vanwaar de waarden niet meer kloppen,
Kan iemand mij vertellen hoe je die terug moet instellen, ik heb het ooit ergens gelezen maar kan niet weervinden.
Alvast bedankt!
Groeten
Ewout
Instellen waarden infocentre
- SchoutenCC
- 5th Gear member
Leest hij niet foute sensorwaardes uit? Zo ja bedrading controleren en sensoren schoonmaken. Mogelijk ook aarde controleren/schoonmaken.
Er is geloof ik ook een methode om het infocenter in te stellen van 48L-tank naar 60L, is dat wat je zoekt?
Er is geloof ik ook een methode om het infocenter in te stellen van 48L-tank naar 60L, is dat wat je zoekt?
De Volvo 440 1.8i (bijna) Top-Line Ambiënte (MY '95) is exit. De Saab 9000 CS 2.0-16v (MY '93) is ook ter ziele gegaan. All hail to: Jaguar S-type 3.0 V6 (MY '00)
- Iroll
- 6th Gear member
Iets meer info graag, welke waardes kloppen niet? Allemaal? Foute waardes kan je niet instellen, alleen info als kilometers naar mijlen en andersom zijn intestellen en de hoeveelheid benzine die het info centre aangeeft kan je instellen. That's all. Andere foute waardes liggen ws aan een kapotte ebc achterop het info centre. Die berekend gemiddeld verbruik, actueel gebruik en range. Temperatuur waardes komen van de sensoren
-
- 3rd Gear member
De waarde van de tankinhoud klopt niet en nog een waarde, maar ik zit nu in mijn pyama, ik ga niet even buiten kijken, maar ik heb hier genoeg aan hoor
Ik ga dat printplaatje met al die IC's achteraan eens vervangen en zien wat het geeft, ik heb er nog eentje liggen.
Bedankt!
Ik ga dat printplaatje met al die IC's achteraan eens vervangen en zien wat het geeft, ik heb er nog eentje liggen.
Bedankt!
- Iroll
- 6th Gear member
Als je tijdens het starten (met de schakelaar op range) de reset knop houd ingedrukt kan je de hoeveelheid benzine in de tank op de display aflezen. Tussen de twee knoppen op de multischakelaar zit een klein gaatje. Met een klein schroevendraaiertje kan je daar de hoeveelheid benzine aanpassen. Doe dit net nadat je hem hebt volgetankt en stel hem op of 59ltr of op 47ltr afhankelijk van tankinhoud.
-
- 3rd Gear member
Dat bedoelde ik ook, bedankt!
Maarre, ik ben in mijn kelder eens gedoken en nog twee draaiknopjes gevonden voor het infocentre, die waarden die je afleest als je het knopje ingedrukt houdt die verschillen wel enorm, geeneen van al mijn draaiknopjes die ik heb komen overeen...
Niet van de volvo 440 en 460 turbo, niet van de twee die ik nog in de kelder heb...
Ik heb ze achtereenvolgens op 1 auto getest en sommige waarden verschillen dus wel wat...
Maarre, ik ben in mijn kelder eens gedoken en nog twee draaiknopjes gevonden voor het infocentre, die waarden die je afleest als je het knopje ingedrukt houdt die verschillen wel enorm, geeneen van al mijn draaiknopjes die ik heb komen overeen...
Niet van de volvo 440 en 460 turbo, niet van de twee die ik nog in de kelder heb...
Ik heb ze achtereenvolgens op 1 auto getest en sommige waarden verschillen dus wel wat...