Als ik stevig door een bocht ga hoor ik een plastic geluid van de achterbank komen. Ik denk dat het de gordels zijn waar iets plastics in zit dat los beweegt. Weet iemand wat het kan zijn? Het klinkt als een balletje in een plastic doosje dat geschud wordt.
Nog een vraag. Als ik de achterbank naar beneden doe en ik leg er een vracht op dan krijg ik 2 dikke deuken in het leer. Kan ik de bevestigings punten lager zetten?
geluid van de achterbank/gordels?
- chris_zweden
- 3rd Gear member
-
- 4th Gear member
Zitten die deuken in de leuning v/d achterbank? In de S60 onstaan die deuken omdat "dat ding waar je je gordel in steekt" tegen de leuning aan zit... Als er een oplossing is hoor ik het graag!
Arnoud
- chris_zweden
- 3rd Gear member
Geluid bleek een knikker te zijn die ertussen zat. Volvo heeft dus een test met knikkers? Aangezien dit een testauto betreft van Volvo.
Volvo S80 D5 Geartronic Summum MY07
security line, audio line, climate line, winter line, professional line, chrome pakket, standkachel, personal car communicator , geventileerd leder+verwarmbare voorstoelen, elektrisch verstelbare passagiersstoel, neerklapbare hoofdsteunen achter, verwarmbare achterbank, classic wood schakelpookknop, blind spot information system (BLIS), audioconsole achter, bluetooth, trekhaak, park assist camera, nivomat, enz.
Rica stage2
security line, audio line, climate line, winter line, professional line, chrome pakket, standkachel, personal car communicator , geventileerd leder+verwarmbare voorstoelen, elektrisch verstelbare passagiersstoel, neerklapbare hoofdsteunen achter, verwarmbare achterbank, classic wood schakelpookknop, blind spot information system (BLIS), audioconsole achter, bluetooth, trekhaak, park assist camera, nivomat, enz.
Rica stage2