diesel01 schreef:
Ik heb met auto's gereden die 2500nm koppel hadden bij 1000rpm en zodra het nat was en ik gaf teveel gas bij verkeerslichten bleef de auto staan spinnen. :laughing6:
DSTC werkt als het echt nodig is. Ik heb m'n T6 (272 pk, 380 Nm) al eens op een rechte weg met maagdelijk wit sneeuwdek vanuit stilstand voluit de sporen gegeven. De winterbanden spinden zo goed als niet en ik bouwde verrassend snel snelheid op. Wel brandde het DSTC lampje voortdurend. Het zal dus ook aan de situatie liggen of het systeem een ingreep nodig acht.
Je zou geen gas terug hoeven te nemen.. daar is het systeem juist voor die doet dat.
jammer van je ervaring en als het een storing is succes bij de dealer.
mvg,
Rij ook xc60 fwd en herken de 'problemen' van dagobert, asr grijpt ook naar mijns inziens later in dan bij mijn eerder auto's. Over 2 weken naar de sneeuw, ben benieuwd hoe het werkt. Te laat ingrijpen kan net het verschil maken op een glad hellinkje om nog weg te komen of de kettingen erom.
V70 D3 manual Limited Edition 2012 , Luxury Line, zilverkleurige dakrail, Afneembare trekhaak, Caspian Blue, Saga voor de zomer, Balder voor de winter.