Enne, lekker geskied?
Tellerkilometers heb je het over zeker? Volgens de Zweedse Chef haalt ie maar 190. Of heb je aan de chip gedraaid?Paul schreef:Overigens haalt deze makkelijker de 200 dan de vorige, want die bleef echt bij 190 haken.
Waar heb je dat gelezen/gehoord? Linkje?Johann schreef:De Duitsers zeggen dat de 1.6D's kapot lopen bij langduring gebruik boven de 180... :pale:
Ach...dat moet je ruim zien. Op een kruispunt is niet zo erg. Meestal gaat het één richting tegelijk, dus ze zullen je niet zomaar torpederen. Ooit een VW Golf gehad die er af en toe zomaar mee kapte. Bleek een storing in de bedrading van het contact te zitten. Ondertussen wel een keer meegemaakt op de Brienenoordbrug met 130kmh...ineens *stil*. Dus alarmlichten aan en naar de vrachtwagenstrook. Er is op de brug immers geen vluchtstrook. Gelukkig startte hij ineens weer, dus ik kon toch nog verder zonder stil te vallen. Maar daan sta je iets minder relaxed denk ik...haroldinho schreef:gister teurg naar huis en vanmorgen naar kantoor geen problemen meer gehad...maar ik zit nu toch wel wat minder relaxed in de auto omdat ik bang ben dat ie weer afslaat midden op een kruispunt...
Zal je eerlijk zeggen dat ik al 10.000km rij zonder dat hij ECHT gemaakt is, werkelijk geen tijd om hem te brengen etc. Ik wacht nu nog even 2.000km dan staat hij op 40.000 en dan kunnen ze gelijk een beurt doen, scheelt me weer een ritje Waddinxveen.PKC30 schreef:Goed om te zien dat ie weer mooi in elkaar is gezet..blijft een schitterende wagen! Voortaan maar uit de buurt van Golfjes blijven zou ik zeggen