hallo, had bij actuning deze gezien,
http://actuning.nl/catalog/product_info ... ts_id=1157
ze zeggen is din 2 formaat dus is hetzelfde formaat als een hu 603, dat klopt toch niet of wel?
Radio tv
- euerw
- 5th Gear member
zal wel kloppen maar dan heb je ook mijn opmerkingen er onder gezien, http://volvov70forum.com/viewtopic.php? ... sc&start=0 en ja zal echt wel in te plaatsen zijn, maar jongen toch kom op je gaat toch geen
500 euri betalen als je hem zelf voor de helft minder rechtstreeks uit china kan halen? voor dat geld kan je zoveel van die dingen kopen.
als je toch dat geld er aan kwijt wil zou ik gewoon wachten tot Volvotech de BLP versie 3 heeft die ook nog eens netjes in je dash past.
was trouwens ook een Belg die mij wees op de site in china en daar goede ervaringen mee had
ps: je kan een radio houder kopen voor 2din zie volvos.nl
500 euri betalen als je hem zelf voor de helft minder rechtstreeks uit china kan halen? voor dat geld kan je zoveel van die dingen kopen.
als je toch dat geld er aan kwijt wil zou ik gewoon wachten tot Volvotech de BLP versie 3 heeft die ook nog eens netjes in je dash past.
was trouwens ook een Belg die mij wees op de site in china en daar goede ervaringen mee had
XC60 MY’19 T8 twin engine awd Inscription
XC60 MY'15 2.0D4 GT8, Ocean Race, Rica tuning
XC60 MY'10 2.4D GT, Rica tuning
S60 MY'05 2.4D GT rica tuning, the Black Beast
S60 MY'02 2.4 bifeul automaat
XC60 MY'15 2.0D4 GT8, Ocean Race, Rica tuning
XC60 MY'10 2.4D GT, Rica tuning
S60 MY'05 2.4D GT rica tuning, the Black Beast
S60 MY'02 2.4 bifeul automaat
ACTuning is er sowieso te duur mee en ik vraag mij af als er wat mee is hoe het dan gaat.....
Hier een hele andere prijs: www.chinavasion.com/index.php/cName/car-dvd-players/
Ik zou idd naar Volvotech gaan voor de BLP, de kennis en service is daar ook nog eens hoger.
Hier een hele andere prijs: www.chinavasion.com/index.php/cName/car-dvd-players/
Ik zou idd naar Volvotech gaan voor de BLP, de kennis en service is daar ook nog eens hoger.
-
- 4th Gear member
ac tuning...kijk eens naar die naafdoppen van het nieuwe type logo hahaha, bij de dealer had ik er 4 voor 32 euri incl en bij ac??.....van die boer geen kippen!
zwolly
S40 1.8 11-1996 donkerrood metallic handgeschakeld (verkocht)
S40 1.8 09-2001 pure silver sports automaat (verkocht)
S60-D5 edition -11-2003- black stone-handgeschakeld. (verkocht)
Mercedes S-klasse coupe V8 , nieuwstaat,automaat en alle opties, lpg.
S40 1.8 11-1996 donkerrood metallic handgeschakeld (verkocht)
S40 1.8 09-2001 pure silver sports automaat (verkocht)
S60-D5 edition -11-2003- black stone-handgeschakeld. (verkocht)
Mercedes S-klasse coupe V8 , nieuwstaat,automaat en alle opties, lpg.
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
'k Heb er inderdaad al redelijk wat gekocht en nog nooit (in drie jaren tijd) slecht gevaren.euerw schreef:zal wel kloppen maar dan heb je ook mijn opmerkingen er onder gezien, http://volvov70forum.com/viewtopic.php? ... sc&start=0 en ja zal echt wel in te plaatsen zijn, maar jongen toch kom op je gaat toch geen
CAR :
'02 S60 D5
Audiofiel
PC :
Asus S6 Leather (past bij het interieur van de S60)
Windows7 en Office2010
'02 S60 D5
Audiofiel
PC :
Asus S6 Leather (past bij het interieur van de S60)
Windows7 en Office2010