Portierdeur

Voor kenners: de "Roffel"
Plaats reactie
Zanus
1st Gear member

Na het tanken deur dicht en niet meer open te krijgen,
Bij electrisch openen gaat slot pin omhoog alleen krijg deur niet meer open zowel van binnen als aan de buitenkant lukt dit niet, als je hendel binnenzijde bedient gaat palletje omhoog.
Ik vemoed dat slot vastgeroest zit of iets dergelijks. Is deur open te krijgen zonder mijn binnenpaneel te beschadigen krijg deze niet los vanuit binnenzijde.
Mvr gr Jan
RVL
4th Gear member

Welke auto heb je Jan? Ik denk dat er een kabeltje (mechanisch) loszit of iets dergelijks. Ik kan na je opgave even zoeken.
Ries van Lomwel
945 LPT estate MY1998 olive green metallic
945 LPT estate MY1998 silver metallic
Zanus
1st Gear member

Het is een V70 2.5 TDI, alvast bedankt
RVL
4th Gear member

v70 met VAG motor uit ? Is het je voorportier en heb je een tweetrapsvergrendeling ? Ik kan morgenochtend in Vadis kijken. In ieder geval zoek ik ook een beschrijving van hoe je het deurpaneel kan verwijderen dan kan je vast eens kijken naat het mechaniek. Sorry maar de laptop op kantoor laten staan en daar staat Vadis op.
Ries van Lomwel
945 LPT estate MY1998 olive green metallic
945 LPT estate MY1998 silver metallic
hadico
5th Gear member

Ben bang dat het je binnenslot is als het pinnetje met de greep binnen omhooggaat zit de kabel er nog op alsook als je hem met de sleutel of AB op en van slot afhaalt werkt het slot (deels) dus normaal.
Wat weleens gebeurt is dat de hevel van het binnenslot op de stijl te ver doorslaat en klem loopt in het slot, probeer eens de deur naar binnen te duwen en ondertussen de greep en de AB te activeren soms lukt het dan om hem weer vrij te krijgen.
Zanus
1st Gear member

Bedankt, heb geprobeerd met sleutel en ab dit lukt helaas niet.Heb wel de binnen bekleding er wel heelhuids uitgekregen zodat ik bij slot kon, echter kreeg hem niet van slot.
Ben naar garage gegaan en deze vertelde mij dat binnenmechanisme stuk is en er een nieuw mechanisme in moet-kosten 166,00 Euro.

Mvg.
Jan
hadico
5th Gear member

Komt voor helaas ,maar door de auto klimmen om erin en uit te komen is ook niet alles zeker met dit weer. ::roll:
Plaats reactie

Terug naar “De 850 - S70 - C70 - V70 en V70XC Classic”