HTC (Touch Pro en Touch Pro2) bluetooth probleem opgelost??

Alle vragen en tips over het gebruik van de telefoon in de auto. Ook alles over Bluetooth en Parrot etc.
Plaats reactie
wjbakker
2nd Gear member

Zoals meerdere mensen op dit forum kon ook ik niet met mijn HTC telefoon bellen via het Volvo Bluetooth systeem. verbindingen vielen weg etc.

Na lang zoeken en updaten van de Volvo BPM software ben ik er per toeval (storing KPN 3G netwerk) achter gekomen dat de Microsoft Direct push (Exchange mail) met de gegevensverbinding voor het probleem zorgt. Na het uitzetten hiervan werkt zowel de Touch Pro als de Touch Pro2 perfekt. Ik vermoed dat dit voor meer HTC toestellen de oplossing is.

Kwestie om dus elke keer als je in de auto stapt de gegevensverbinding uit te zetten.

Probeer maar even en laat even weten of dit bij jou ook werkt.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Rob M
5th Gear member

Het zou een goede oplossing kunnen zijn, ik heb Windows mobile 6.1 op mijn HTC pro gezet en alle problemen zijn nu ook over!
Hartelijke groet,

Rob

Inmiddels Volvo nummer 11 Na een 240, 265, 460, 2×740, V40, V50, V40, V60 en een XC40 nu een V60 B3 Inscription, Pine Grey/Geventileerd nappaleder met massage in de kleur amber. En o.a. de packs: Park assist, Lighting, Lounge en hier en daar nog wat
Plaats reactie

Terug naar “Telefoon in de auto”