JA......
Zoals gezegd, sinds enkele weken als ik mijn rempedaal indruk en nogal snel terug los, dan hoor ik een blaas geluid afkomstig van de rempedaal, dit geluid krijg ik dus wel weg als ik de pedaal heel snel lichtjes indruk en direct loslaat.
Mss kennen jullie deze fenomeen.....
Heb anders geen hinder van deze, de remmen gaan nog altijd zoals vroeger, dus...
Blazende rempedaal
- BertjeB
- 3rd Gear member
rembekrachtiging gaat met vacuum of luchtdruk(weet ff niet meer welke :oops: ) dacht vacuum!
als je hoofdremcilinder een luchtlekkage heeft kan dit een sissend geluid veroorzaken.
kap open motor laten lopen en iemand laten remmen zoals jij aangeeft dat er problemen zijn, goed luisteren....
succes Bert.
als je hoofdremcilinder een luchtlekkage heeft kan dit een sissend geluid veroorzaken.
kap open motor laten lopen en iemand laten remmen zoals jij aangeeft dat er problemen zijn, goed luisteren....
succes Bert.
- optimizer
- 1st Gear member
Mijn wagen (V70 2.5 D MY2001) heeft schijnbaar hetzelfde probleem. Wie kan me vertellen wat uiteindelijk het probleem en de oplossing waren?
gr
Paul
gr
Paul
Volvo v70 2.5 D MY2001 Mobility /Comfort Line 7 pers. silver metallic
-
- 4th Gear member
controleer je remvloeistof niveau eerst eens en daarna eventueel opnieuw ontluchten. (let op dat je de juiste vloeistof gebruikt!)
Als het aanhoud en/of er opnieuw lucht in komt dan heb je toch ergens een lek. maar dat kan vanaf de remslang tot aan de hoofd cilinder zitten
Als het aanhoud en/of er opnieuw lucht in komt dan heb je toch ergens een lek. maar dat kan vanaf de remslang tot aan de hoofd cilinder zitten