Dit is de route:

Op DVD 1 staat Frankrijk niet aangegeven?
Staan de hoofdwegen van Frankrijk hier wel op?
Anders heb ik een probleem, de handige mensen van Volvo hebben de nav dvd speler onder de afdekplaat in de bagage ruimte geplaatst.
Je kunt geen adres opgeven in Frankrijk als Frankrijk niet op de DVD staat.Johan schreef:..... en ik had altijd begrepen dat alle wegen, steden en gehuchten op alle DVD's staat voor heel Europa maar wat je mist zijn de POI's.
in het handschoenenkastje was de kritiek dat je de inhoud zo verkleind, onder de l.v. stoel (bij de XC90) dat je hem zo makkelijk opentrapt, tja....JeroenXC60 schreef:Dat ze Europa over 4 dvd's doen kan ik nog mee leven, maar welke ***** plaats dan de dvd speler onder de afdekplaat in de achterbak.
Doe hem dan op een plek waar je altijd makkelijk bij kan.
hij zit bij de V70, XC70, S80 en XC60 tegenwoordig weggebouwd, kan er ook niets aan doen (de gebruikers die grotendeels uit andere modellen grote Volvo's komen) zijn er toch zeer content meeJeroenXC60 schreef:Zo kun je alles wel goed praten Bart.
Dit is toch niks, sta ik daar over een week, in de vrieskou - regen - sneeuw de hele kofferbak leeg te halen om een RTI dvd te wisselen.
dat Volvo daar nooit aan gedacht heeft!VolvoTech schreef:DVD speler omdraaien (sleuf naar buiten richten) en een klepje aan de zijkant van je auto?