Ik toeter wel hoor als ik langsrijd en jij lekker aan het krabben bentvincent65 schreef:Jonge, jonge mietjes!
Dekentjes, ventilatorkacheltjes, oliekacheltjes.............
Gewoon een ijskrabber en krabben met die slappe hap.

Ik toeter wel hoor als ik langsrijd en jij lekker aan het krabben bentvincent65 schreef:Jonge, jonge mietjes!
Dekentjes, ventilatorkacheltjes, oliekacheltjes.............
Gewoon een ijskrabber en krabben met die slappe hap.
Buitenkant prima, maar krab jij dan ook lekker aan de binnenkant van de ruiten of vriest dat bij jou niet aan? Dan is het natuurlijk lekker makkelijk praten!vincent65 schreef:Jonge, jonge mietjes!
Dekentjes, ventilatorkacheltjes, oliekacheltjes.............
Gewoon een ijskrabber en krabben met die slappe hap.
Nee je moet aldoor serieus zijn en vooral geen grapjes maken.TM645 schreef:Ik zou zo'n opmerking niet al te veel aandacht geven. Schijnt tegenwoordig normaal te zijn om elkaar zo aan te spreken, maar kan er nog niet aan wennen.
Ach ja, hoe vaak komt dit nu voor? Dat is toch bijna te verwaarlozen? Als het 10/15 keer in een jaar is dan is dat al veel toch? Volgens mij kan het allemaal geen kwaad.TM645 schreef:Ha ha ik ben eigenwijs en zet de auto(Passat) lekker in de vrij en laat hem gewoon draaien. Voorruit ontwaseming vol aan, blazers op de zijruiten gericht, verwarming op HI, achterruit verwarming niet aan.
Er komt bij mijn auto géén krabber op welke ruit dan ook.
Nou snap ik waarom er altijd een beetje argwaan is over gebruikte leasewagens. :roll:
Nee je moet aldoor serieus zijn en vooral geen grapjes maken.
Sorry TM645, mag ik u nog een bijzonder prettige avond toewensen.
Wat bedoel je met dat de motor "droog loopt"?TM645 schreef:Maakt mij ook niks uit, maar het schijnt wel heel erg slecht voor de motor te zijn omdat de motor dan eigenlijk droog loopt.
Ja, dat kan zeker!Peter-V50 schreef:Ik heb gisteravond het isolatiematje op de voorruit gelegd. Het is er zo een die je tussen de deuren klemt. Belt net mijn vrouw dat het alarm staat te loeien en hoe het weer uit moet. Ik denk dat die flapjes die naar binnen steken de oorzaak zijn. Zou dat kunnen?
Het smeltproces onttrekt warmte aan de omgeving daardoor koelt de ruit af, is die vochtig aan de binnenzijde dan krijg je daar ijsvorming.mehrzahl schreef:Het verschijnsel lijkt erger met de-icing vloeistof, is mijn ervaring.
Dit is niet mijn ervaring ik spuit dat goedje op het raam laat het 2 tellen intrekken en stap dan in de auto.piotrV70 schreef:Het smeltproces onttrekt warmte aan de omgeving daardoor koelt de ruit af, is die vochtig aan de binnenzijde dan krijg je daar ijsvorming.mehrzahl schreef:Het verschijnsel lijkt erger met de-icing vloeistof, is mijn ervaring.
Motor pomt de olie niet rond als je stationair draaid. Heb me laten vertellen dat het stationair laten draaien van voertuig motoren nooit goed is. Ook al is de motor warm. Daarom heb je ook fabrieksmotoren en scheepsmotoren die wel lange tijd stationair kunnen draaien.Wolfs XC schreef:Wat bedoel je met dat de motor "droog loopt"?TM645 schreef:Maakt mij ook niks uit, maar het schijnt wel heel erg slecht voor de motor te zijn omdat de motor dan eigenlijk droog loopt.
Ja, dat kan zeker!Peter-V50 schreef:Ik heb gisteravond het isolatiematje op de voorruit gelegd. Het is er zo een die je tussen de deuren klemt. Belt net mijn vrouw dat het alarm staat te loeien en hoe het weer uit moet. Ik denk dat die flapjes die naar binnen steken de oorzaak zijn. Zou dat kunnen?