Mag ik hierover wat meer uitleg: ik snap het statement niet... :oops:bart simpson schreef:beetje een tendentieuze topic door die informatie niet ook te geven
XC60 - Stofhoezen cardans
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
De suggestie wordt (weer eens) gedaan dat de dealer zomaar garantie afwijst, zonder vermelding van eigen ombouw (in dit geval die Heico velgen) Mijn idee was net als bij anderen dat een dealer zich aan zijn verantwoordelijkheden onttrok maar niemand behalve U had alle feiten
Volvo for life
- Paul V
- 1st Gear member
Tja erg vervelend dat er altijd weer nieuwe auto's zijn met "nieuwe "problemen" . Dus ook nieuwe problemen voor een dealer.
Stofhoezen zijn altijd te vervangen, ze zijn er ook opgezet in de fabriek of Volvo meent dat deze een autoleven lang moeten meegaan ??
Dat lijkt me dus sterk ...
Ze hebben gewoon een sterk tegenargument ivm de verlagingsset . Ik raad de XC60 km vreters gewoon aan om aandrijfassen e.d. goed te blijven controleren en eventuele vervangacties bij de dealer binnen de twee jaar gewoon op het forum te melden . Zo kom je erachter of het exemplarisch is of niet .
gr Paul
Stofhoezen zijn altijd te vervangen, ze zijn er ook opgezet in de fabriek of Volvo meent dat deze een autoleven lang moeten meegaan ??
Dat lijkt me dus sterk ...
Ze hebben gewoon een sterk tegenargument ivm de verlagingsset . Ik raad de XC60 km vreters gewoon aan om aandrijfassen e.d. goed te blijven controleren en eventuele vervangacties bij de dealer binnen de twee jaar gewoon op het forum te melden . Zo kom je erachter of het exemplarisch is of niet .
gr Paul
-
- 2nd Gear member
Ondertussen bericht gehad van de verzekeringsmij van de installateur: de kosten worden mij volledig vergoed...
Oorzaak zal dan toch de foutieve plaatsing zijn geweest...
Even benadrukken dat de lokale Volvodealer de expert flink heeft moeten overtuigen van de plaatsingsfout, en dat ik hen daarvoor ook even flink heb bedankt, natuurlijk
Bij deze, eind goed, alles goed?...
Oorzaak zal dan toch de foutieve plaatsing zijn geweest...
Even benadrukken dat de lokale Volvodealer de expert flink heeft moeten overtuigen van de plaatsingsfout, en dat ik hen daarvoor ook even flink heb bedankt, natuurlijk

Bij deze, eind goed, alles goed?...