Even met de pet rond voor RVL dan!
Help RVL de winter door!
Winterbanden
- MauritsvdT
- 5th Gear member
- Contacteer:
Kom je die dan ook allemaal tegen ???JSS schreef: Vandaag maar thuis gewerkt. Niet zozeer omdat mijn Volvo bang is voor sneeuw, meer vanwege die 700 km file
Ik zal het eens tegen me baas zeggen; "Sorry, ik kom niet, staat mij te veel file in het land!"
Update: MY06 V50 2.0D Momentum: Black Sapphire, 17"; Sculptor, Off Black leather, Xenon, led verlichting in/exterieur, HPS, navigatie, rondom getint, XC-grill, R-design remklauwen, mistlamp/koplampunits zwart, v o l v o kont, chip, K&N and still more to come ....
-
Ramon&Ramon
- 7th Gear member
Met de trein kon niet,want die reden niet ,heel Utrecht stond vast:):)
-
asta
- 5th Gear member
Kunnen sommige hier op het forum rustig zeggen, alleen komt er dan geen brood op de plank ben ik bangMauritsvdT schreef:Kom je die dan ook allemaal tegen ???JSS schreef: Vandaag maar thuis gewerkt. Niet zozeer omdat mijn Volvo bang is voor sneeuw, meer vanwege die 700 km file
Ik zal het eens tegen me baas zeggen; "Sorry, ik kom niet, staat mij te veel file in het land!"
(2006-02) V50 Geartronic Kinetic , Black Sapphire metallic, 18 inch Medusa, RTI, High performance sound.
Evenveel pk's als een gemiddelde manege.
(2006-03) S40 Geartronic Momentum, Black Sapphire metallic, 16inch, RTI, High performance sound.
Evenveel pk's als een gemiddelde manege.
(2006-03) S40 Geartronic Momentum, Black Sapphire metallic, 16inch, RTI, High performance sound.
-
JSS
- 3rd Gear member
Ik kan dat inderdaad gewoon tegen mijn baas zeggen. Het product dat wij verkopen is 'op afstand werken' (ASP-dienst), dus hij kan moeilijk zeggen dat ik dan niet zelf ook op afstand kan werken 
Volvo S60 D5 Edition MY2004
-
diesel01
- Geartronic member
Kijk dat bedoel ik nu ook alleen al wat je extra aan premie kwijt bent kun je al een mooie set van kopen.Black 2.4T awd schreef:Play-time!!! Als je sommige ziet worstelen om van A naar B te komen op hun zomerbandjes. Ze vinden een set winterbanden te duur. 1x schade veroorzaken, dan ben je meer kwijt aan eigen risico en de no- claim korting die je weer moet opbouwen. Dan wat een set winterbanden kost.
Ik heb de Snowtrac 3 en deze heeft een veel betere grip als de 2 Hier in Groningen heb ik geen problemen om de straat omhoog te komen(zijstraat v/d Hereweg) terwijl mensen met zomerbanden na een half uur de pogingen maar staken en de auto laten staan al dan niet midden op de weg.