@ AlexV70, Nee.
Misschien omdat het hier eens in de 10 jaar een keer serieus sneeuwt. Sorry, maar winterbanden in Nederland is naar mijn mening dikke onzin als je niet op wintersport gaat oid. Ik heb ze in de ruim 20 jaar dat ik auto rijd nog nooit gehad en ook nog nooit nodig gehad. Een keer, zo'n 15 jaar geleden kon ik met kerst niet meer naar huis. Maar toen had het geijzeld en dan kun je met winterbanden ook niet weg. En dan nog...om voor die ene keer speciaal winterbanden te kopen vind ik royaal overdreven.Oceanracer schreef:Ik heb drie auto's, alle drie met winterbanden.
Wat ik niet begrijp is waarom het in Nederland nog niet verplicht is.
Hulde! Ik volg u in deze...ps-amazon schreef:... verder respecteer ik ieders mening en blijf ik van de zijlijn belangstellend toekijken naar dit fraaie groepsproces
Waarom ben ik niet verbaast.945i schreef:@ AlexV70, Nee.
Winterbanden hebben zeker voordelen, maar in hoeverre is het nodig om met die dingen hier te rijden? Als iemand vaker op wintersport gaat, kan ik me er iets bij voorstellen, maar die 5 dagen per jaar dat er hier een paar cm sneeuw ligt, is het toch lichtelijk overdreven om daar zoveel geld aan uit te geven?MDA schreef:Maar hier in nederland hebben we wat minder vaak sneeuw, en duurt het dus wat langer voordat mensen zelf de voordelen van winterbanden ervaren... ach... zo zij het.