Doen wij ook: KLIK

Ik denk dat de meeste van ons blij zijn dat we blijven bestaan en er is een goede mentaliteit binnen Volvo om te werken aan betere toekomst. We zijn er klaar voor.....FLA schreef:Beter "trots en feestend" ten onder dan dit, als je het mij als Volvofiel vraagt, voor de werknemers ligt het misschien anders.Richard schreef:Beter naar de chinezen dan hetzelfde lot als Saab.
Volledig mee eens FLA! Ik wieger in ieder geval een Chinese Volvo te rijden.. Maja Volvo is wat mij betreft toch al volledig de weg kwijt qua styling (V70, C30 / C70 MY 2010), wat een troep! De C30 lijkt wel een Peugeot met die giga koplampen..FLA schreef:Beter "trots en feestend" ten onder dan dit, als je het mij als Volvofiel vraagt, voor de werknemers ligt het misschien anders.Richard schreef:Beter naar de chinezen dan hetzelfde lot als Saab.
Inderdaad, we zullen het moeten afwachten.BillyBob schreef:Ik was in het begin zeer sceptisch (en ben dat nu ook nog wel een beetje) maar ik zie ook veel mogelijkheden voor Volvo.
Het hele Geely verhaal hoeft helemaal niet negatief uit te draaien, het kan voor beide partijen een win-win situatie opleveren. Als je het gedoe met Saab en de net niet verkoop van Opel bekijkt merk je dat Westerse/Amerikaanse bedrijven zeker geen toonbeeld zijn van hoe het dan moet in de autowereld. Ik heb het wel eerlijk gezegd wel even gehad met geldbeluste mastodontbedrijven zoals GM en consoorten. Liever even een ambitieus bedrijf met een gedegen toekomstplan en een oprechte liefde voor het merk Volvo. De tijd zal uitwijzen of dat een naïeve gedacht was....
of.. helemaal NIET meer bestellen. Moet het allemaal nog zien, maar 'k word er niet blij van.Mike Philippens schreef:Je kunt de auto's vanaf nu ook met een nummer bestellen: ...
Laat dat een hele opluchting zijn voor velen!Stephen Odell schreef: Volgens de overeenkomst die Ford heeft bereikt met Geely blijft Volvo Cars een Zweeds merk dat zal verdergaan met het ontwikkelen van zijn producten en zijn zakelijk plan.