heeft de wagen geparkeerd en niet meer naar gekeken. Half jaar later duwde ik hem met frisse moed de trailer op en staat nu in de tuin.
Na de bougies te hebben vervangen en de kabels en een verse accu sloeg de wagen direct aan.
Er zit inderdaad een raar geluid in de motor heb overigens ook al een "nieuwe" B20 meteen gekocht maar ik ben toch benieuwd of het echt einde is met de huidige motor.
Hoor veel verhalen over versleten nokkenassen en zou wel even willen bekijken of dit het geval is.
Nou ben ik zelf een B230ET (700/900) man dus de B20 is eventjes wennen voor mij (mijn eerste wagen met een carb erop ook)
Heb mijn Haynes boek er ook op nageslagen maar ik vind je niet helemaal duidelijk hoe je de nokkenas kan verwijderen of testen of hij versleten is.
Hier foto's van de bekende items en een filmpje om het verhaal te illustreren (het geknal is minder geworden na nieuwe bougies en kabels overigens)
Pully is goed zo te zien:

Filmpje:
Dit is momenteel wat is zie als ik de ontsteking check met dat flash pistool (weet de naam even niet) lijkt erop dat hij verkeerd ontsteekt.

hier is de link naar turbobricks waar ik origineel mijn topic heb lopen
http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=180635