Iemand gezocht die raamfolie kan aanbrengen

Geproduceerd bij NedCar in Born
Plaats reactie
Turbodesk
5th Gear member

Ik heb een V40 en wil graag voor de kinderen achterin de achterramen met raamfolie enigzins tinten zodat ze minder last hebben van de zon.

Is er iemand of weten jullie iemand die dat netjes kan doen. Ik woon in Groningen dus het liefst iemand in het Noorden.

Ik heb het een keer geprobeerd maar mij lukte het niet zonder luchtbellen.
Afbeelding

Volvo V70 D5 Edition II, MY2007, 185Pk, GT6, Sapphire Black, Family Line, Mobility Line, Visibility Line, HU850 HP, RSE, EGR & DPF Off, Stage-2 Tuning by Volvotune
Volvo V40 1.8 Lpi Europa
Ben
Executive Member
Contacteer:

Ga naar een goed beletteringsbedrijf. Die hebben de ervaring.

En als je het toch zelf wilt doen, raam goed natmaken. Folie er opleggen en dan met een rubber wisser over de folie trekken. Het water duw je dan tussen folie en ruit uit.

Het is een kl*teklusje. Vooral in moeilijke hoekjes :D
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
Oscar
2nd Gear member
Contacteer:

Je kunt de ramen er natuurlijk ook uit halen.
Ik heb het al een paar keer eerder gedaan en ben zelf tot nu toe erg tevreden over het resultaat.
Het ging hier dan wel om de achter ruitjes van een kleine bestelauto maar de heren voor wie ik het heb gedaan zijn er erg blij mee.
Greetzzzzzzzz Ozzy
www.motorclubbrunen.nl
Barracuda_82
3rd Gear member
Contacteer:

Oscar schreef:Je kunt de ramen er natuurlijk ook uit halen.
Ik heb het al een paar keer eerder gedaan en ben zelf tot nu toe erg tevreden over het resultaat.
Het ging hier dan wel om de achter ruitjes van een kleine bestelauto maar de heren voor wie ik het heb gedaan zijn er erg blij mee.
Dat heb ik ook gedaan bij de ramen van mijn vorige auto (civic sedan), en dat is echt een fijne manier van werken. Bij ramen die je naar beneden kunt doen (dus niet ramen die vast in een rubber zitten) is dit makkelijk te doen en kun je een heel net resultaat krijgen. Met vaste ramen is het heel lastig omdat je meestal je lichaam in een onmogelijk hoek moet zien te krijgen om overal bij te kunnen en dan is de kans op mislukkingen erg groot.
2001 Volvo S40 - 2003 Volvo S40 - 1970 Volvo 142 + R56 Mini FJCW Senna Edition
Oscar
2nd Gear member
Contacteer:

Barracuda_82 schreef:
Met vaste ramen is het heel lastig omdat je meestal je lichaam in een onmogelijk hoek moet zien te krijgen om overal bij te kunnen en dan is de kans op mislukkingen erg groot.
de kunst is ook eerst aan de BUITENKANT op maat maken en dan pas erin maken
Greetzzzzzzzz Ozzy
www.motorclubbrunen.nl
Summum
6th Gear member

Heb vanochtend mijn achterruit opnieuw met folie laten tinten, nadat vorige maand mijn achterruit was ingeslagen. Net als de eerste keer ziet het er zeer netjes uit, absoluut bobbelvrij. Je kunt kiezen uit verschillende types folie, meer of minder getint. 8)

Niet om reclame te maken, maar de firma Trimline heeft vakwerk afgeleverd. Volgens mij kun je daar zelf niet tegenaan plakken als je het mooi wilt krijgen.
(2008) V70 T6 AWD Summum, Barents Blue, off black leder, full option
(2020) Audi E-tron
(2016) V60 D6 Twin Engine Summum, Magic Blue, Sport leder soft beige, Intellisafe Pro, Hybrid Technology, Security, Family, 19" Bor + 18" Skadi
(2011) V60 2.0T Momentum, Caspian Blue, off black leder, driver support line, exterior styling, 19" Bor + 18" Fortuna
(2005) V50 2.4 Summum, Silver, premium mobility, 18" Atreus
(2001) S60 2.4i Intro Ed. aut, nautic blue, 17" Tethys
480S60
4th Gear member
Contacteer:

Wat heeft je deze actie gekost?
Met vriendelijke groeten,
Arjen
Oscar
2nd Gear member
Contacteer:

Bij trimline vragen ze geloof ik meestal 75 euro gemiddeld per raam en de achterruit is meestal iets duurder
Greetzzzzzzzz Ozzy
www.motorclubbrunen.nl
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V40 Classic”