Hallo mensen,
Ik heb vorige week de koelvloeistof bijgevuld en heb er toen denk ik teveel ingedaan, boven maximum. Vandaag een week later was het vat weer bijna leeg en ging het lampje branden. Weet iemand of dit komt doordat ik er teveel in gedaan heb? Heb gehoord dat ie dat eruit gooit?
Het gaat om een volvo C70 2.4t bj 1998.
Teveel koelvloeistof?
- Euro
- 2nd Gear member
Bij de dealer kunnen ze druk op je koelvloeistof tank zetten.
Een beetje verloop over de maanden heen moet kunnen, maar van max naar min in een week is niet goed.
Z.s.m. laten testen dus. Bij een kennis bleek dat hij een lek had.
Een beetje verloop over de maanden heen moet kunnen, maar van max naar min in een week is niet goed.
Z.s.m. laten testen dus. Bij een kennis bleek dat hij een lek had.
-
- 3rd Gear member
- Contacteer:
Toevallig vandaag naar de garage om een koelvloeistoflek in onze 850 te zoeken. Verloor een liter per week.
Niets te zien bij stilstaande motor. Bij draaiende motor pufte er wat uit de aansluiting overloopslangetje-vultank. Bleek aansluiting slangtule-vultank gebarsten.
Als je geluk hebt is het zoiets, als je erg pech hebt een lekke koppakking.......
Niets te zien bij stilstaande motor. Bij draaiende motor pufte er wat uit de aansluiting overloopslangetje-vultank. Bleek aansluiting slangtule-vultank gebarsten.
Als je geluk hebt is het zoiets, als je erg pech hebt een lekke koppakking.......
Jeroen
V50 1.6 benzine
V50 1.6 benzine
- volvo c70 t5
- 4th Gear member
kijk is naar je slang die naar je turbo ga,zit boven je hitteschild.