Hallo Allemaal,
Ik heb een mooie volvo 440 uit 95 en is sinds vandaag weer APK goegekeurd.(alleen de handremkabels waren versleten)
Maar sinds een tijdje doet de afstandsbediening van de centrale deurvergrendeling het niet meer.(orgineel volvo) Nu dacht ik eerst dat de batterijen op waren, maar na vervanging doet hij het nog steeds niet. Ik heb ondertussen ook de vraagbaak van de 440 maar kan geen relais of ontvanger vinden in de auto. In het hand boek staat bij de linker A-stijl, hier vind ik echter niks...
Weet iemand hoe ik dit weer werkend kan krijgen??
(ook de zekeringen nagekeken, maar daar is niks mis mee...)
Alvast bedankt!
CV Deed het wel maar nu niet meer
-
Natres 40
- 1st Gear member
- Contacteer:
-
Natres 40
- 1st Gear member
- Contacteer:
AAAGGGGHH
Ik wordt gek....
Ik heb het hele forum nagezocht op een antwoord. en elke keer stuit ik weer op het antwoord dat het relais van de cv bij de motorkapontgrendeling moet zitten. Ik heb die kappen er vandaag weer maar eens afgehaald en er met mijn kop helemaal onder gelegen, maar kan echt geen relais vinden.
Ik hoop dat ik vandaag nog wat foto`s ervan kan maken, want ik snap het echt niet.
Ik heb een volvo 440 uit 95, het type is een 1.6 I.
Heeft iemand enig idee...??????
Ik wordt gek....
Ik heb het hele forum nagezocht op een antwoord. en elke keer stuit ik weer op het antwoord dat het relais van de cv bij de motorkapontgrendeling moet zitten. Ik heb die kappen er vandaag weer maar eens afgehaald en er met mijn kop helemaal onder gelegen, maar kan echt geen relais vinden.
Ik hoop dat ik vandaag nog wat foto`s ervan kan maken, want ik snap het echt niet.
Ik heb een volvo 440 uit 95, het type is een 1.6 I.
Heeft iemand enig idee...??????
-
Natres 40
- 1st Gear member
- Contacteer:
He he, een klein stapje verder...
Ik heb in mijn auto, boven de zekeringen kast een kastje gevonden dat heet: Volvo keyless entry 471272,
Dit kastje bevat een printplaat met daarop onderandere een relais en een ontvangertje voor de afstandsbediening.
Hier lijkt op het oog niks mis mee te zijn, maar denk toch dat hier de fout zit. Dit doormeten en testen gaat te ver, dus ben bang dat of een andere halen wordt, of het maar laten zitten.
Goede tips en ideeen zijn nog steeds welkom!
Ik heb in mijn auto, boven de zekeringen kast een kastje gevonden dat heet: Volvo keyless entry 471272,
Dit kastje bevat een printplaat met daarop onderandere een relais en een ontvangertje voor de afstandsbediening.
Hier lijkt op het oog niks mis mee te zijn, maar denk toch dat hier de fout zit. Dit doormeten en testen gaat te ver, dus ben bang dat of een andere halen wordt, of het maar laten zitten.
Goede tips en ideeen zijn nog steeds welkom!
-
YannickvanRooyen
- 4th Gear member
de volvo dealer kan dat kastje voor jou nakijken en herprogrammeren (als je bv afstandsbediening kwijt bent) als het goed is ook oude modellen geen problem!
1995 Volvo 440 Turbo RICA TROLVO 440_GL
-
Natres 40
- 1st Gear member
- Contacteer:
Dankjewel Yannick,
Ik zal morgen eens informeren wat de kosten hiervan zijn.
Ik laat het dan weer weten op de site!
Ik zal morgen eens informeren wat de kosten hiervan zijn.
Ik laat het dan weer weten op de site!
- Volvo440ever
- 2nd Gear member
en en en ???
Volvo 440 Polar 2.0 Sport `97
-
jef
- 3rd Gear member
- Contacteer:
Ik heb ooit 3 jaar geleden de afstands bediening laten herproggameren bij de dealer,dit koste mij €15,- incl. nieuwe batterij.
- Volvo440ever
- 2nd Gear member
ok, valt wel mee. Is het herprogrameren ook zelf te doen? Ik las ergens dat je de sleutel 5x aan -en uit moet draaien (motor niet aan) en dan op een knop drukken van de afstandbediening. Heeft iemand dit gedaan of weet iemand hoe dit werkt?
- Volvo440ever
- 2nd Gear member
Iemand?
Volvo440ever schreef:ok, valt wel mee. Is het herprogrameren ook zelf te doen? Ik las ergens dat je de sleutel 5x aan -en uit moet draaien (motor niet aan) en dan op een knop drukken van de afstandbediening. Heeft iemand dit gedaan of weet iemand hoe dit werkt?
-
jef
- 3rd Gear member
- Contacteer:
Ik zelf heb dat nog nooit gedaan ,ook heb ik er nog nooit van gehoord.Uit laten lezen bij de dealer is het makkelijkst,weet je meteen waar je aan toe bent.