Ik kan het niet thuisbrengen.

hoef niet voor een dvd te zijn ken ook een bijgezete navi zijn lijk heel veel op de stekker van mijn pioneer.Auk schreef:Ja, de bedrading zelf is inderdaad een spanning en de massa.
Alleen... in de tijd van de SR-701 wist men niet wat "DVD" was...
Ik heb het nu al bij een aantal SR-701 radio's gezien, bij de dealer heb ik het ook niet uit kunnen vissen.
Navigatie? In 1988?volvo c70 t5 schreef: hoef niet voor een dvd te zijn ken ook een bijgezete navi zijn lijk heel veel op de stekker van mijn pioneer.
Elektrische antenne gaat via de zwarte kabel en krijgt de spanning van de kabelboom bij de achterlichten.Max schreef:ik vermoed voor de electrische antenne (ben er eigenlijk nagenoeg zeker van)
als je een goede stroomvoorziening wil hebben en geen last van roest dan is het verstandiger om wel draden te trekken, ook voor de min.volvo c70 t5 schreef:waar is die kabeloog dan voor,een antenne heb en plus min geen aarde volgens mij.
Het is toch handiger om de antenne te schakelen via de radio?Auk schreef:Elektrische antenne gaat via de zwarte kabel en krijgt de spanning van de kabelboom bij de achterlichten.Max schreef:ik vermoed voor de electrische antenne (ben er eigenlijk nagenoeg zeker van)
Dat "kabel-oog" zit op de radio zelf, en uiteraard heeft een antenne ook aarde nodig.volvo c70 t5 schreef:waar is die kabeloog dan voor,een antenne heb en plus min geen aarde volgens mij.
Ik denk niet dat die auto vanaf '88 heeft stil gestaan, maar er zijn nog altijd mensen die kaart kunnen lezenvolvo c70 t5 schreef:heb die auto van af 1988 stil gestaan?
De antenne krijgt de stroom via de kabelboom bij de achterlichten, het seintje dat deze omhoog moet gaan krijgt hij van de radio via die zwarte stekker.Max schreef:Het is toch handiger om de antenne te schakelen via de radio?Auk schreef:Elektrische antenne gaat via de zwarte stekker en krijgt de spanning van de kabelboom bij de achterlichten.Max schreef:ik vermoed voor de electrische antenne (ben er eigenlijk nagenoeg zeker van)
Zelf heb ik ooit te maken gehad met een electr. antenne waarvan de motor kapot ging omdat de antenne vastgevroren zat. Vanaf toen wachtte ik altijd een tijd voordat ik de radio aanzette.