Hallo,
Ik ben eigenlijk benieuwd wie er tegenwoordig rondrijd in mijn vorige
Volvo 244 GLT met kenteken XP-75-DJ.
Is er iemand die mij dat kan en wil vertellen?
Groeten Ben
Volvo 240 GLT Xp-75-DJ
- ferdy
- 4th Gear member
Dat komt omdat de boete die jaarlijks kan krijgen lager is dan de kosten om een auto te schorsen en weer weg toegangbaar te makenjos245 schreef:Wie het is weet ik niet maar de auto is volgens het RDW register al bijna een jaar niet meer APK gekeurd.
Het vreemde is dat ie wel als verzekerd geregistreerd staat en niet is geschorst.

- admiral
- 5th Gear member
Denk je, volgens mij is de boete 90 euro. Dit was in 2006 wel zo (eigen ervaring) wel verzekerd maar niet geschorst dus apk plichtig. Stom vergeten te schorsen.ferdy schreef:Dat komt omdat de boete die jaarlijks kan krijgen lager is dan de kosten om een auto te schorsen en weer weg toegangbaar te makenjos245 schreef:Wie het is weet ik niet maar de auto is volgens het RDW register al bijna een jaar niet meer APK gekeurd.
Het vreemde is dat ie wel als verzekerd geregistreerd staat en niet is geschorst.
-
- 2nd Gear member
admiral schreef:Klopt,ferdy schreef:Het gaat alleen op als ze je vergeten te bekeuren
ik had de waarschuwing binnen anderhalve maand op de mat liggen,
dus vegeten te bekeuren zal er wel niet in zitten
mods edit
quote hersteld
- ferdy
- 4th Gear member
Ik heb gehoord (weet niet of het echt zo is) dat ze dat wegens privacy niet automatisch mogen doen. Ze moeten de overtreders handmatig zoeken.admiral schreef:Kan haast niet want dat gebeurd automatisch.ferdy schreef:Het gaat alleen op als ze je vergeten te bekeuren