Ik heb gemerkt dat aan het onderstel nogal wat te verbeteren was ( achterover hangen en heb intrax verlagingsveren gekocht. Omdat de achterste dempers veroest zijn heb ik die nog niet gedaan en heb hier en daar vernomen dat ie met een LPG tank toch te laag komt.
zo staat ie nu:

Nu vind ik dit een erg mooie hoogte en hangt niet meer achterover, maar het rijdt uiteraard niet 100%. Het zwieberen is voorbij en door de bocht gaat wel lekker strak, maar achter is zachter dus is niet echt lekker op ongelijkmatige wegen. Bovendien wil/moet ik de schokdempers rondom vervangen. Achter ook Intrax heb ik al bij anderen gezien met LPG, dat wordt te laag en krijg je problemen met extra lading/ personen achterin.
Nu heb ik op dit forum al veel gelezen en kom tot de conclusie dat de beste optie is om achter de verzwaarde veren van volvo te plaatsen en voor de standaard veren ( voor mijn v40 "sport" ). Ik ben alleen bang dat de boel dan zo hoog komt te staan. Heeft iemand toevallig eenzelfde setup met foto's hiervan?
En welke schokdempers kan ik hiervoor het beste nemen? Ik heb gemerkt dat ik comfort toch net iets belangrijker vind dan hard door de bocht :razz:
Wil alleen niet meer te maken hebben met dat zwieberen en zoeken tijdens accelereren en te hoog op de poten ook liever niet. Advies is welkom!