Aha dan zal het prijsverschil wel zitten, die veren waar ik het over had was het merk Weitec geloof ik ( ??)
BTW Nice site Gele Banaan
velgen en verlagen S40 fase 1
- gelebanaan
- 4th Gear member
- Contacteer:
Als ik me niet verschil is weitec een broetje van KW (correct me if im wrong fearless) die zijn zo'n 250 euro goedkoper als de KW variant maar zien er vrij wel het zelfde uit kleur en doppen van het ventiel komen overeen.danny schreef:Aha dan zal het prijsverschil wel zitten, die veren waar ik het over had was het merk Weitec geloof ik ( ??)
BTW Nice site Gele Banaan
En thanks moet toch weer eens gaan update als ik weer even tijd hebt.
- Denniskl
- 5th Gear member
Even nog over die velgen maat.
Ik had onder mijn vorige S40, gewoon 16 inch velgen (crater).
Maar zelfs toen wilden ze al eens aanlopen als ik scherp stuurde en door een putje ging.

En onder mijn nieuwe S40 heb ik 17 inch en daar heb ik nergens last mee.

Maar zelfs toen wilden ze al eens aanlopen als ik scherp stuurde en door een putje ging.

-
- 4th Gear member
Dat is nou precies het verschil, met name de wielkassen zijn ruimer, ook andere veerpoten, of de fuseestukken en draagarmen nog verschillen dat weet ik niet. Reden te meer om dus niet groter te gaan dan 17"op een phase 1.Denniskl schreef:Even nog over die velgen maat.
- LiesbeRt
- Starter
Bedankt voor de reacties.
Ik denk dat ik maar wat harder/langer ga sparen. Maar ik weet nu wel wat ik ga doen. Ik wil gewoon verlagen zonder schroefset. Alleen heb ik geen prijs gevonden van de dempers die niet schroefbaar zijn.
Ik denk dat ik maar wat harder/langer ga sparen. Maar ik weet nu wel wat ik ga doen. Ik wil gewoon verlagen zonder schroefset. Alleen heb ik geen prijs gevonden van de dempers die niet schroefbaar zijn.
V40 1.8 2001