
Luxeprobleem of liefdesverdriet?
- Richard
- 7th Gear member
- Berichten: 8657
- Lid geworden op: 29.12.2005 - 13:45
- Locatie: Steenwijk
- Contacteer:
Hahaha, hoe raad je het zo Ben 

VW Passat 1.9d '93('99-'02)
VW passat 1.9TDI '98('02-'04)
V40 1.9D Europa Nordic '04('04-'05)
V70 D5 Zilver metallic '02 ('05-'09)
Ford focus 1.8 TDDI Wit '01('06-'10)
Peugeot 307 SW HDI '04('10-'11)
440 2.0GLT '94('10-11)
V70 2,5T exclusive '97('11-13)
V70 2,5 '98('12-'13)
Seat Ibiza ST 1.2 TDI ecomotive '11('11-nu)
XC90 2,5T '04(13-nu)
VW passat 1.9TDI '98('02-'04)
V40 1.9D Europa Nordic '04('04-'05)
V70 D5 Zilver metallic '02 ('05-'09)
Ford focus 1.8 TDDI Wit '01('06-'10)
Peugeot 307 SW HDI '04('10-'11)
440 2.0GLT '94('10-11)
V70 2,5T exclusive '97('11-13)
V70 2,5 '98('12-'13)
Seat Ibiza ST 1.2 TDI ecomotive '11('11-nu)
XC90 2,5T '04(13-nu)
- Richard
- 7th Gear member
- Berichten: 8657
- Lid geworden op: 29.12.2005 - 13:45
- Locatie: Steenwijk
- Contacteer:
Heheh, ik mocht toch ook niet naar Cappelle a/d Ijsel.Bart schreef:Oh ja? Linkje?

VW Passat 1.9d '93('99-'02)
VW passat 1.9TDI '98('02-'04)
V40 1.9D Europa Nordic '04('04-'05)
V70 D5 Zilver metallic '02 ('05-'09)
Ford focus 1.8 TDDI Wit '01('06-'10)
Peugeot 307 SW HDI '04('10-'11)
440 2.0GLT '94('10-11)
V70 2,5T exclusive '97('11-13)
V70 2,5 '98('12-'13)
Seat Ibiza ST 1.2 TDI ecomotive '11('11-nu)
XC90 2,5T '04(13-nu)
VW passat 1.9TDI '98('02-'04)
V40 1.9D Europa Nordic '04('04-'05)
V70 D5 Zilver metallic '02 ('05-'09)
Ford focus 1.8 TDDI Wit '01('06-'10)
Peugeot 307 SW HDI '04('10-'11)
440 2.0GLT '94('10-11)
V70 2,5T exclusive '97('11-13)
V70 2,5 '98('12-'13)
Seat Ibiza ST 1.2 TDI ecomotive '11('11-nu)
XC90 2,5T '04(13-nu)
-
- 3rd Gear member
- Berichten: 308
- Lid geworden op: 13.03.2009 - 20:11
- Locatie: Rilland
- Contacteer:
Ik zeg de V70 eruit, rond de 2 en de 4 ton komen er vaak dure reparaties is mijn ervaring. Daarbij is dieselen bij 3000km per jaar niet kostenefficient. Onderhoud aan de 240 is redelijk betaalbaar, hoewel...... bij ons moet de kachelventilator vervangen worden en dat schijnt nog een hele klus te zijn dus veel arbeid.
V70 D5 '02 en V40 D2 Ocean Race '16 / V40 D2 '13 / 945 2.3 LPG-G3 '94 / S80 D5 '04
245 2.3 '93 / S80 2.5D '99 / V70 2.5D '99 / 945 2.3 LPG '93
245 2.3 '93 / S80 2.5D '99 / V70 2.5D '99 / 945 2.3 LPG '93
- Battlecruiser
- 8th Gear member
- Berichten: 17696
- Lid geworden op: 06.12.2004 - 16:54
- Locatie: Deventer
Ik hoop trouwens wel dat die 240 van vóór 1-1-1987 is? Anders behaalt hij nooit de status van oldtimer en dat zou jammer (en duur) zijn.
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
- V480-S60
- Geartronic member
- Berichten: 20775
- Lid geworden op: 18.07.2005 - 12:25
- Locatie: La Grande Verriere
Zie zijn onderschrift Battlecruiser. De 240 is van 1989. Dus te jong!
In dit geval is de keuze voor de 240 dus een puur emotionele, voor de V70 een puur rationele.
In dit geval is de keuze voor de 240 dus een puur emotionele, voor de V70 een puur rationele.
VOLVO FOR LIFE
440 1.7 Base, 1990 (12-93 tm 11-97)
440 TD, Wit, 1994 (11-97 tm 5-00)
480 Turbo, Rood, 1990 (5-00 tm 6-01)
440 1.8i, Flame Red, 1995 (3-03 tm 12-03)
V40 1.9D, 115 PK, Desert Wind, 2000 (12-03 tm 1-07)
S60 D5 Edition II, Black Stone, 2002 (2-07 tm 6-09)
480 GT, 2.0, Flame red, 1995 (6-01 tm 9-13)
S60 D5 Momentum, Magic Blue, 2005 (6-09 tm 9-13)
V70 2.5T AWD Kinetic, Black Sapphire, 2005 (9-13 tm 6-18)
XC60 3.0 T6 Summum, Terra Bronze, 2009, 260.000 kms (6-18 tm ..)
440 1.7 Base, 1990 (12-93 tm 11-97)
440 TD, Wit, 1994 (11-97 tm 5-00)
480 Turbo, Rood, 1990 (5-00 tm 6-01)
440 1.8i, Flame Red, 1995 (3-03 tm 12-03)
V40 1.9D, 115 PK, Desert Wind, 2000 (12-03 tm 1-07)
S60 D5 Edition II, Black Stone, 2002 (2-07 tm 6-09)
480 GT, 2.0, Flame red, 1995 (6-01 tm 9-13)
S60 D5 Momentum, Magic Blue, 2005 (6-09 tm 9-13)
V70 2.5T AWD Kinetic, Black Sapphire, 2005 (9-13 tm 6-18)
XC60 3.0 T6 Summum, Terra Bronze, 2009, 260.000 kms (6-18 tm ..)
- Battlecruiser
- 8th Gear member
- Berichten: 17696
- Lid geworden op: 06.12.2004 - 16:54
- Locatie: Deventer
Als we allemaal de verstandigste keuze hadden gemaakt, hadden we een Alto, da's pas goedkoop.
Maar de keuze voor Volvo is sowieso een mix van rationele argumenten en emotionele.
Het is trouwens ook niet erg rationeel om iemand die nét een XC90 heeft gekocht om zijn 9 jaar oude V70 af te lossen het advies te geven om een luxere nieuwere auto te laten vervangen door een oudere minder luxere auto...
Maar de keuze voor Volvo is sowieso een mix van rationele argumenten en emotionele.
Het is trouwens ook niet erg rationeel om iemand die nét een XC90 heeft gekocht om zijn 9 jaar oude V70 af te lossen het advies te geven om een luxere nieuwere auto te laten vervangen door een oudere minder luxere auto...
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
- bart simpson
- Geartronic member
- Berichten: 22418
- Lid geworden op: 16.02.2005 - 16:27
- Locatie: Torslanda
- Contacteer:
die paar tientjes zou ik me nu ook niet druk over maken...Battlecruiser schreef:Ik hoop trouwens wel dat die 240 van vóór 1-1-1987 is? Anders behaalt hij nooit de status van oldtimer en dat zou jammer (en duur) zijn.
- Battlecruiser
- 8th Gear member
- Berichten: 17696
- Lid geworden op: 06.12.2004 - 16:54
- Locatie: Deventer
Voor eigen gebruik wellicht niet, maar voor de waarde van zo'n auto wél.
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
-
- 8th Gear member
- Berichten: 12728
- Lid geworden op: 07.10.2006 - 20:26
Verstandig hoeft niet de goedkoopste oplossing te zijn natuurlijk..
Van mij mogen alle SUV achtigen uit het straatbeeld verdwijnen, en nee, dat heeft niets met jaloezie te maken.
Deze totaal overbodige auto's zijn een gevaar voor de overige weggebruikers. Ze versperren je overzicht op snelwegen, ze zijn te zwaar en te groot bij een aanrijding wat (onnodig) zware schade tot gevolg heeft bij anderen.
Ze rijden belabberd en bieden niet meer ruimte dan een flinke station, ze verbruiken (te) veel brandstof.. zo kan je nog wel even doorgaan.
Het vreemde is ook dat als ik Zondags wel eens naar Ajax ga, altijd rechts over de vluchtstrook ingehaald word door allerlei LR's,Q7's, X5en, XC's en ML's. Het doet schijnbaar iets met mensen, dat hoger dan de rest zitten... :?
Als je zo'n auto nodig hebt voor hobby (paardentrailer oid) of beroep, dan ja, ideaal!
De rest zijn voorvocht mensen, zou een bekend cabaretier zeggen.

Van mij mogen alle SUV achtigen uit het straatbeeld verdwijnen, en nee, dat heeft niets met jaloezie te maken.
Deze totaal overbodige auto's zijn een gevaar voor de overige weggebruikers. Ze versperren je overzicht op snelwegen, ze zijn te zwaar en te groot bij een aanrijding wat (onnodig) zware schade tot gevolg heeft bij anderen.
Ze rijden belabberd en bieden niet meer ruimte dan een flinke station, ze verbruiken (te) veel brandstof.. zo kan je nog wel even doorgaan.
Het vreemde is ook dat als ik Zondags wel eens naar Ajax ga, altijd rechts over de vluchtstrook ingehaald word door allerlei LR's,Q7's, X5en, XC's en ML's. Het doet schijnbaar iets met mensen, dat hoger dan de rest zitten... :?
Als je zo'n auto nodig hebt voor hobby (paardentrailer oid) of beroep, dan ja, ideaal!
De rest zijn voorvocht mensen, zou een bekend cabaretier zeggen.


Multipla 1.9 JTD ELX 130pk 265Nm
Wiens brood men eet, diens woord men spreekt
Wiens brood men eet, diens woord men spreekt
- Battlecruiser
- 8th Gear member
- Berichten: 17696
- Lid geworden op: 06.12.2004 - 16:54
- Locatie: Deventer
Dat vinden nou ook de eigenaren van kleine autootjes van onze grote Volvo-stations.
Oftewel: het is allemaal zo relatief.
Oftewel: het is allemaal zo relatief.
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
- oudegroen
- 3rd Gear member
- Berichten: 486
- Lid geworden op: 25.01.2007 - 13:15
- Locatie: Soest
- Contacteer:
Misschien heeft iemand nog een nederlands kenteken + chassisnummer van een bordeauxrode 240 sedan in de aanbieding...
Joost
V40 1.9D 1999, 240.000km
V70 2.5D 2000, 170.000km
240 GL 1989, 275.000km
C70 2.4 2006, 45.000km
XC90 D5 2007, 200.000km
V70 2.5 1997, 300.000km
V90 T4 Polestar Egineered 2019, 35.000km
XC90 T8 Polestar Engineered 2017, 80.000km
240 GLE 1992, 400.000km
C40 2022, 500km
......... en voor de rally:
240 Turbo 1986, 0km
V40 1.9D 1999, 240.000km
V70 2.5D 2000, 170.000km
240 GL 1989, 275.000km
C70 2.4 2006, 45.000km
XC90 D5 2007, 200.000km
V70 2.5 1997, 300.000km
V90 T4 Polestar Egineered 2019, 35.000km
XC90 T8 Polestar Engineered 2017, 80.000km
240 GLE 1992, 400.000km
C40 2022, 500km
......... en voor de rally:
240 Turbo 1986, 0km
-
- 5th Gear member
- Berichten: 2150
- Lid geworden op: 12.08.2006 - 16:45
Zolang er geen airco in zit een koud kunstje. Prima zelf te doen.JacoS80 schreef:Ik zeg de V70 eruit, rond de 2 en de 4 ton komen er vaak dure reparaties is mijn ervaring. Daarbij is dieselen bij 3000km per jaar niet kostenefficient. Onderhoud aan de 240 is redelijk betaalbaar, hoewel...... bij ons moet de kachelventilator vervangen worden en dat schijnt nog een hele klus te zijn dus veel arbeid.
Volvo 460 1.8 GLE 1994 (02-07)
Volvo 360 GL 2.0 1989 (04-06)
Volvo 460 1.8 Sport Line 1995 (07-09)
Volvo 240 Sedan GL 2.3 B23A 1983 (08-09)
Volvo 360 Sedan GL 2.0 B200K 1985 (09-11)
Volvo 740 Station GL Diesel D24 1986 (11-13?)
Volvo 740 Sedan GLE 2.3 B230E 131pk 1985 (09-?)
Volvo 740 Station GLE 2.3 B230E 131pk 1986 (10-?)
Volvo V70 2.4 B5244S 170pk 2000 (10-?)
Volvo 960 Sedan 2.5 24V 1994 (13-?)
Volvo 360 GL 2.0 1989 (04-06)
Volvo 460 1.8 Sport Line 1995 (07-09)
Volvo 240 Sedan GL 2.3 B23A 1983 (08-09)
Volvo 360 Sedan GL 2.0 B200K 1985 (09-11)
Volvo 740 Station GL Diesel D24 1986 (11-13?)
Volvo 740 Sedan GLE 2.3 B230E 131pk 1985 (09-?)
Volvo 740 Station GLE 2.3 B230E 131pk 1986 (10-?)
Volvo V70 2.4 B5244S 170pk 2000 (10-?)
Volvo 960 Sedan 2.5 24V 1994 (13-?)
- diesel01
- Geartronic member
- Berichten: 21182
- Lid geworden op: 22.05.2009 - 14:27
Die zelfde cabaretier was wel één van de eerste 850 stationrijders want dat stond zo leuk voor zijn golf tas.945i schreef:Verstandig hoeft niet de goedkoopste oplossing te zijn natuurlijk..
Van mij mogen alle SUV achtigen uit het straatbeeld verdwijnen, en nee, dat heeft niets met jaloezie te maken.
Deze totaal overbodige auto's zijn een gevaar voor de overige weggebruikers. Ze versperren je overzicht op snelwegen, ze zijn te zwaar en te groot bij een aanrijding wat (onnodig) zware schade tot gevolg heeft bij anderen.
Ze rijden belabberd en bieden niet meer ruimte dan een flinke station, ze verbruiken (te) veel brandstof.. zo kan je nog wel even doorgaan.
Het vreemde is ook dat als ik Zondags wel eens naar Ajax ga, altijd rechts over de vluchtstrook ingehaald word door allerlei LR's,Q7's, X5en, XC's en ML's. Het doet schijnbaar iets met mensen, dat hoger dan de rest zitten... :?
Als je zo'n auto nodig hebt voor hobby (paardentrailer oid) of beroep, dan ja, ideaal!
De rest zijn voorvocht mensen, zou een bekend cabaretier zeggen.![]()
Er is een gezegde ....... l.llen ......vullen.
Ik moet altijd zoooo nodig naar de toilet van bovenstaande verhalen, en nee ik heb geen SUV, deze gedachten doen mij denken aan een bepaald stuk duitsland waar voor het jaar 1989 nog een muur omheen stond.
V90 T6 Recharge Rdesign
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
- diesel01
- Geartronic member
- Berichten: 21182
- Lid geworden op: 22.05.2009 - 14:27
Ik bedoel ermee te zeggen dat mensen vaak praten zoals dat het beste in hun straatje uitkomt.
Ik kan best genieten van een grote SUV als autoliefhebber, bovendien steunen deze mensen de staat bovengemiddeld door afdrachten BPM benzine aczijns en de 52% belasting.(kunnen ze weer zout van kopen)
Ik krijg altijd rillingen als ik dan hoor of lees dat mensen dat willen betuttelen.
Het feit dat jij je stoort aan dergelijke auto's die jouw passeren over de vluchtstrook heeft meer te maken met je gemoedstoestand(gezellig stukje voetbal kijken op zondag) op dat moment en en je weerzin tegen dit type auto.
Ik kan best genieten van een grote SUV als autoliefhebber, bovendien steunen deze mensen de staat bovengemiddeld door afdrachten BPM benzine aczijns en de 52% belasting.(kunnen ze weer zout van kopen)
Ik krijg altijd rillingen als ik dan hoor of lees dat mensen dat willen betuttelen.
Het feit dat jij je stoort aan dergelijke auto's die jouw passeren over de vluchtstrook heeft meer te maken met je gemoedstoestand(gezellig stukje voetbal kijken op zondag) op dat moment en en je weerzin tegen dit type auto.
V90 T6 Recharge Rdesign
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
- Max
- 7th Gear member
- Berichten: 6353
- Lid geworden op: 01.10.2006 - 19:48
- Locatie: Leusden
Of de 240 mogelijk aan mijBart schreef:De V70 voor een mooie prijs aan mij verkopen, weet je ook zeker dat hij bij een liefhebber terecht komt.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wat niet kan, is nog nooit gebeurd.
2022 XC40 P6, geen OR maar gewoon blauw
2017 XC60 mooi wit is niet lelijk
2011 Burton
2009 XC70 OR: kan het nog mooier?
2006 S80 XZ-NF-90: style and safety
2005 Saab 9-3 ('98 )
1995 340 DL (grijs) TD-52-VX: Parkinson
1992 740 D Estate (wit) YS-32-HB: Machtig
1984 340 D (rood): Mijn eerste
Wat niet kan, is nog nooit gebeurd.
2022 XC40 P6, geen OR maar gewoon blauw
2017 XC60 mooi wit is niet lelijk
2011 Burton
2009 XC70 OR: kan het nog mooier?
2006 S80 XZ-NF-90: style and safety
2005 Saab 9-3 ('98 )
1995 340 DL (grijs) TD-52-VX: Parkinson
1992 740 D Estate (wit) YS-32-HB: Machtig
1984 340 D (rood): Mijn eerste
- ps-amazon
- 6th Gear member
- Berichten: 4593
- Lid geworden op: 29.09.2004 - 15:05
- Locatie: Loonse en Drunense Duinen
- Contacteer:
even terug naar de oorspronkelijke vraag, wat te doen met drie auto's.....
Ik heb mijzelf de afgelopen jaren regelmatig die vraag gesteld en nooit een goed antwoord kunnen vinden, gevolg is dat er nu vijf auto's in de garage staan (de zesde is in onderhandeling) en een paar motoren;
het gaat hier tussen twee relatief moderne auto's en een oudere auto; een 240 een oldtimer noemen gaat me te ver; in mijn beleving is een oldtimer vooroorlogs met carbidlampen en zo; de naoorlogse modellen zijn klassiek en vanaf 1970 in het aankomend klassiek of youngtimer;
persoonlijk probeer ik niet teveel van hetzelfde te houden, dus als je een 240 wilt houden om emotionele redenen moet je dat zeker doen en zou ik de keuze maken tussen de V70 en de XC90; en daar de XC90 net is aangeschaft en toch wat meer biedt dan een V70 zou de keus voor mij snel gemaakt zijn;
een 240 houden als belegging is nog linker dan sparen bij Icesave; denken dat dit soort auto's straks niet aan te slepen zijn als de kilometerheffing een feit is lijkt mij ook een misvatting; de hedendaagse automobilist is comfortabele, luxe, sleutelarme auto's gewend met grote onderhoudsintervallen waar de gemiddelde 240, met alle respect overigens, niet aan kan beantwoorden; natuurlijk duiken er wel eens verhalen op van klassiekers die tonnen rijden zonder dat de motorkap open hoeft, maar dat zijn uitzonderingen;
als je de ruimte en financiën hebt zou ik niets verkopen, het is een heerlijk gevoel om 's ochtends voor je garage te staan en te denken: welke pakken we vandaag....
Ik heb mijzelf de afgelopen jaren regelmatig die vraag gesteld en nooit een goed antwoord kunnen vinden, gevolg is dat er nu vijf auto's in de garage staan (de zesde is in onderhandeling) en een paar motoren;
het gaat hier tussen twee relatief moderne auto's en een oudere auto; een 240 een oldtimer noemen gaat me te ver; in mijn beleving is een oldtimer vooroorlogs met carbidlampen en zo; de naoorlogse modellen zijn klassiek en vanaf 1970 in het aankomend klassiek of youngtimer;
persoonlijk probeer ik niet teveel van hetzelfde te houden, dus als je een 240 wilt houden om emotionele redenen moet je dat zeker doen en zou ik de keuze maken tussen de V70 en de XC90; en daar de XC90 net is aangeschaft en toch wat meer biedt dan een V70 zou de keus voor mij snel gemaakt zijn;
een 240 houden als belegging is nog linker dan sparen bij Icesave; denken dat dit soort auto's straks niet aan te slepen zijn als de kilometerheffing een feit is lijkt mij ook een misvatting; de hedendaagse automobilist is comfortabele, luxe, sleutelarme auto's gewend met grote onderhoudsintervallen waar de gemiddelde 240, met alle respect overigens, niet aan kan beantwoorden; natuurlijk duiken er wel eens verhalen op van klassiekers die tonnen rijden zonder dat de motorkap open hoeft, maar dat zijn uitzonderingen;
als je de ruimte en financiën hebt zou ik niets verkopen, het is een heerlijk gevoel om 's ochtends voor je garage te staan en te denken: welke pakken we vandaag....
-
- 5th Gear member
- Berichten: 2150
- Lid geworden op: 12.08.2006 - 16:45
Ja in NL voor een stomme reden. In het buitenland niet. Die zogenaamde dure modellen verkopen ze voor een habbekrats in Zweden.Battlecruiser schreef:Voor eigen gebruik wellicht niet, maar voor de waarde van zo'n auto wél.
Volvo 460 1.8 GLE 1994 (02-07)
Volvo 360 GL 2.0 1989 (04-06)
Volvo 460 1.8 Sport Line 1995 (07-09)
Volvo 240 Sedan GL 2.3 B23A 1983 (08-09)
Volvo 360 Sedan GL 2.0 B200K 1985 (09-11)
Volvo 740 Station GL Diesel D24 1986 (11-13?)
Volvo 740 Sedan GLE 2.3 B230E 131pk 1985 (09-?)
Volvo 740 Station GLE 2.3 B230E 131pk 1986 (10-?)
Volvo V70 2.4 B5244S 170pk 2000 (10-?)
Volvo 960 Sedan 2.5 24V 1994 (13-?)
Volvo 360 GL 2.0 1989 (04-06)
Volvo 460 1.8 Sport Line 1995 (07-09)
Volvo 240 Sedan GL 2.3 B23A 1983 (08-09)
Volvo 360 Sedan GL 2.0 B200K 1985 (09-11)
Volvo 740 Station GL Diesel D24 1986 (11-13?)
Volvo 740 Sedan GLE 2.3 B230E 131pk 1985 (09-?)
Volvo 740 Station GLE 2.3 B230E 131pk 1986 (10-?)
Volvo V70 2.4 B5244S 170pk 2000 (10-?)
Volvo 960 Sedan 2.5 24V 1994 (13-?)